Bira şişelerinin birbirine çarparak çıkardığı sese Jeongin'in sesi karıştı.
"Ailemden uzakta yaşamak iyi bir seçenekmiş."
"Sana kötü mü davranıyorlardı?"
"Hayır, sadece... Baskı altında hissediyordum, o his tamamen gitti." Jeongin onun elindeki şişeyi içişini izledi bir süre.
Gözü adem elmasında takılı kalmıştı.
"Neden öyle bakıyorsun?" aaaa neden acaba aq
Jeongin omuz silkip kendi birasına döndü.
"Bir sebepten değil, sadece..." Jeongin kendi birasından birkaç yudum alıp ona baktı. "Gerçekten çekici birisin Chan, sanırım kabullenebileceğim bir şey bu." Chan sessizce önündeki birayı izledi.
"Senin de pek farklı olduğun söylenemez aslında, fotoğrafını gördüğümde böyle olacağını beklememiştim." ikisinin arasında bir süre sessizlik oldu.
Bu sessizliği Jeongin bozmuştu.
"Yuqi gerçekten gördüğüm en tatlı bebek, onun büyüdüğünü de görmek isterim."
"Hala görüşüyor olursak neden olmasın?" Jeongin başını ona çevirdi ve tekrar birayı içişini izledi.
Bağımlılık yapmıştı resmen.
"Belirgin bir adem elman var, estetik duruyor." Jeongin elini uzatıp nazikçe parmağını orada gezdirdi.
Ne yapıyordu o?
Jeongin normalde evine gelip gittiği bu insanlara hastası gözüyle bakar, herhangi bir temastan bile kaçınırdı ama Chan'ın verdiği güven bunu yapmasını engelliyordu.
Chan sessizce onu izlerken Jeongin geri çekilip içkisine dönmüştü.
Neden böyle yaptığını bilmiyordu, Chan'a öylece yaklaşması tehlikeliydi.
Chan sorunları olan birisiydi, Jeongin'i takıntı haline getirebilirdi çünkü sevilmeye ihtiyacı vardı. Aynı zamanda Jeongin'in de sevgilisi vardı.
Jeongin tüm bu detayları unutarak ona yaklaşmıştı fakat şimdiden pişman olmuştu.
Chan tepki vermeyince bunu boşverip umursamamaya çalıştı.
Uzunca süre muhabbet edip içtiler, zaten Yuqi hiç uyanmadığı için onu dert etmeye de gerek kalmamıştı.
İkisi de sarhoş olmaya yavaş yavaş başlamıştı, kafaları tam gitti denemezdi ama pek yerinde değildi.
Jeongin elindeki şişeyi bırakıp dudak büzdü.
"Hayat çok acımasız, Seungmin melek gibi biriydi oysa."
"Ne zamandır tanışıyorsunuz?"
"Sanırım iki yıldır, Minho hyungun yanında çalışmaya başladığından beri." Chan da boş şişeyi onun gibi bıraktı ve dudak büzmüş Jeongin'e baktı.
"Aranız nasıldı?"
"Başlarda iyiydi, sonralarda Seungmin hepimizden uzaklaşmaya başladı. Sanırım sebebi yeni edindiği arkadaşlarıydı ve şimdi onları kaybettikten sonra tekrar birileriyle arkadaş olamıyor, korkuyor. Oysa Seungmin cidden iyi bir arkadaş." Jeongin alt dudağını ısırdığında Chan'ın sesli nefes alışını duymuştu. Bakışları ona dönünce dudaklarına bakan çocuğu gördü.
"Dudakların aslında çok ince ama... Bilmiyorum, çekici bir yanı var." Jeongin dudağını ısırmayı bırakıp başını onun omzuna düşürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rockyabye~ Chanin\Jeongchan
FanfictionEskiden yattığı kız bebeği ellerine bıraktığında Chan ne yapacağını bilememişti, Jeongin gelip ikisinin sorunlarıyla ilgilenmeye başlayana kadar Not: Kitap angst ama az angst