Chan kendini Changbin'in üstüne bırakınca Changbin ona sıkıca sarıldı.
"Yorulmuşsun yine."
"Kaç saatir... Neyse, yorulacağım tabii." Changbin kıkırdayıp onun saçlarını okşadı.
"Kalk su iç de devam edelim."
"Ya etmeyelim."
"Hyung, bu isteğinle olacak bir şey değil maalesef. Kalk ve kendine gel, henüz yedinci turdayız."
"Kimin fikriydi yirmi tur?" Changbin onun saçlarını karıştırdı.
"Minho hyungun, ya hadii!" Chan zoraki ayağa kalkıp yandaki su şişesinden birkaç yudum içtiği sırada Yuqi'nin sesini duymuştu.
"Ay kurtarıcı meleğim!" Chan hızla kalkıp üst kata doğru koşturdu.
Tabii evin etrafında attığı yedi turdan dolayı bacakları pek izin vermemişti ama...
Odasına girip ağlayan bebeğe yaklaştı.
"Güzelim, bekle kucağıma alacağım seni." Chan üstündeki tişörtü hızlıca çıkarıp kirli sepetinin oraya attı ve kolsuz bir tişört giyip Yuqi'yi kucağına aldı. "Neden ağlıyoesun güzelim?" Chan bebeğin gazı olduğunu anlayıp onunla uğraşmaya başladı, Changbin de merak edip yanına gelmişti.
"Bacakların titriyor resmen, bak bebeği düşüreceksin!" Changbin ondan bebeği alıp kendisi uğraşmaya başladı, Chan kendini yatağa bırakmıştı.
"Kaslı kollarınla bebeğimin organlarını çıkarma."
"Sen olsan çıkarırdım ama konu Yuqi olunca kendi kolumu koparırım da sert vurmam çocuğa." Chan onları izlerken kıkırdadı.
"İkiniz de miniciksiniz." Changbin göz devirip rahatlamış ve kendi kendine hareket eden bebeği yatağa yatırarak yanına uzandı, Chan da dönüp bebeğiyle uğraşmaya başlamıştı.
"Yuqi kaç aylık şimdi?"
"İki, zaman ne hızlı geçiyor değil mi?" Chan eğilip Yuqi'nin alnına kısa bir öpücük bıraktı. "En azından artık ona dokunmaya korkmuyorum."
"Beni geçen gün Minho aradı, bir süredir randevulara gelmiyormuşsun."
"Bebeğimle uğraşıyor oluyorum, o yüzden gitmiyorum."
"Yuqi'ye bayağı bağlanmışsın sen, bugün gidip Minho hyunga rapor vereceksin. Kalk düzgün bir şeyler giyin." Chan son kez Yuqi'ye burnunu hafifçe sürtüp doğruldu ve dolabından birkaç parça şey çıkarıp hızlıca onları giydi.
Tabii Changbin yine durmamış, Chan üstünü giyinirken ona sataşmaya başlamıştı fakat Chan umursamayıp üstünü giyindikten sonra bebeğini de sıkıca giydirmişti.
"Şu eldivenleri falan çıkar artık, bebeğin parmakları senin kuş kadar küçük kalacak göreceğim seni." Chan Changbin'in bacağına hafif bir tekme atıp bebeğini kucağına aldı.
"Yuqi'mle arama girme, girmesin değil mi kızım?" onu yine öpücüklere boğup sıkıca tutarak yürümeye başladığında Changbin bebeğin çantasını alıp istemsizce gülümsemişti.
İlk gün Yuqi'ye dokunurken bile eli titreyen Chan, şimdi bebeğine sıkıca sarılmış kucağında taşıyordu.
Hissettiği mutlulukla beraber aşağı inip Chan'ın yolcu koltuğuna oturduğu arabaya bindi.
"Arkaya geç istersen, daha güvenli."
"İyi fikir, dur geçeyim." Chan hızlıca inip arkaya geçti, kapıyı kapattıktan sonra Changbin ile muhabbet ede ede gelmişlerdi hastaneye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rockyabye~ Chanin\Jeongchan
FanfictionEskiden yattığı kız bebeği ellerine bıraktığında Chan ne yapacağını bilememişti, Jeongin gelip ikisinin sorunlarıyla ilgilenmeye başlayana kadar Not: Kitap angst ama az angst