9

599 55 7
                                    

Çalan kapının sesiyle Chan kucağındaki bebeği daha sıkı tutup kapıya yöneldi, açtığında sarışın bir çocukla karşılaşmıştı.

Çocuk onu görünce birkaç saniye gözlerini kırpıştırarak baktı, sonra güneşi kıskandıran gülüşünü Chan'a sundu.

"Ben Felix, sen de Chan olmalısın." Chan duyduğu sesle gözlerini kocaman açtı.

O ses o çocuktan çıkmıştı.

O ses o çocuktan çıkmıştı!

O ses o çocuktan nasıl çıkmıştı? Dilbilgisi öğreniyo sanki amk

Chan'ın şaşkınlığı üstüne Felix alt dudağını ısırdı.

"Yanlış mı geldim ben?"

"Ne? Ha, hayır. Sesin biraz... Tuhaf geldi, şaşırdım sadece. İçeri gelsene?" Felix kıkırdayıp Chan'ın ardından içeri girdi.

"Ay benimki buradaymış! Uyuyor mu?" Felix Yuqi'ye yaklaştığında Chan bebeğin sırtını nazikçe okşadı.

"Uyumak üzere."

"Ben uyutayım mı? Yuqi bebeğimi özledim." Chan sakince bebeği ona verdi ve Felix'in bebeği sıkıca tutup içeri geçişini izledi.

Minho ve Jeongin ile konuştuğunda bu kadarını beklememişti.

Felix'in ardından içeri geçti ve onun uyuyan bebeği seyredişini izledi, Felix bebeğe o kadar odaklanmıştı ki Chan'ı görmemişti.

Chan onun yorulduğunu fark edip yanına gitti.

"Yatağına yatıralım mı?" Felix irkildiğinde Chan da korkarak gözlerini açmıştı.

Beklediğinin aksine Felix irkilince bebeğe hiçbir şey olmamıştı.

Felix Chan'ı korkuttuğunu fark edip dudaklarını birbirine bastırdı.

"Sen yatırır mısın? Hem senin odandaydı yatağı, girmem etik olmaz."

"Pekala." Chan ondan nazikçe bebeği alıp odasına doğru ilerledi.

Bebeği yatırıp aşağı döndüğünde Felix'in iç çektiğini görmüştü.

"Ne oldu Lix?" Felix başını kaldırmadı, burnunu çekip eliyle yanaklarını silmeye çalışıyordu.

"Şey... Seni korkuttuğum için üzgünüm, sen birden seslenince irkildim ama yemin ederim ne olursa olsun bebeği düşürmezdim." Chan yaklaşıp önünde diz çöktü.

Bu çocuğun sesi neden her şeyine zıt bir şekilde yaratılmıştı?

"Sorun değil Felix, ben de aşırı tepki verdim. Ağlama bunun için." Chan ona gülümseyince Felix de zoraki gülümsedi. "İçecek veya yiyecek bir şeyler ister misin?" Felix elleriyle yanaklarını silerken konuştu.

"Meyve suyu veya süt var mı?"

"Jeongin kendisi ve Jisung için getirmişti birkaç tane, bekle bakayım." Chan onun saçlarını karıştırıp ayağa kalkınca Felix arkasından gülümsedi.

Chan iyi bir baba olacak potansiyelde birisiydi fakat bunu fark edemiyordu.

~♡~

Felix kucağındaki bebeğe sıkıca sarıldı.

"Ya hyung, bırak bir kere burnunu ısırayım. Bak küçücük!"

"Felix çocuğun burnuna dokunma!"

"Ya ama... Isırmak istiyorum!" Felix çocuğun elini tutup ellerini hafifçe ısırdığında Chan bebeğin ağlamasını beklese de Yuqi gülmüştü.

Rockyabye~ Chanin\JeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin