Seungmin'immmmmmmme yazılmıştır...
Bu bölüm seungbin çiftinin first kissini, çıkmaya başlamalarını, evlenme tekliflerini ve ölümlerini anlatan bir bölümdür kitap 2k olunca başka bi özel bölüm atıcam
Changbin kapının önünde durmuş, kucağındaki Yuqi ile beraber Seungmin'i bekliyordu.
Chan'ın randevu saatiydi ve Seungmin birkaç işini halledip Changbin ile dışarı gelebileceğini söylemişti, şimdi yavru köpekçiğini randevuya çıkarma zamanıydı.
Seungmin utangaç yaklaşıyor olsa da Changbin ciddi anlamda onunla flörtleşiyordu, hatta öyle ki bugün onu öpecekti.
Kucağındaki bebeğin kafasına nazik bir öpücük bıraktı.
"Yuqi bebeğim, düşünsene bir..." sırtını arkadaki duvara yaslayıp Yuqi'yi yüz hizasına kaldırdı. "Seungmin'in kucağına senin kadar yakışacak bir bebek, gerçekten... Bu çocuk bana neler yaptırıyor böyle..."
"Hangi çocuk?" ilgisiz bir şekilde telefonunu kapatarak yanına gelen Seungmin'e baktı.
"Boşver orasını, gitmek istediğin bir yer var mı?" Seungmin ellerini uzatıp küçük bir çocuk gibi kapatıp açtı.
"Yuqi'nin kolları, bebeğimi ver." Changbin gülerek bebeği ona verirken bir yandan dikkatli bakışlarla Seungmin'i izliyordu.
Bu çocuk gerçek miydi?
"Bence seni... Tatlı ısmarlamaya götürebilirim." o düşünürken Seungmin Yuqi ile ilgilendiği için Changbin dudak büzüp Yuqi'nin omzuna parmağıyla vurdu. "Seungmin'imi çal diye mi getirdim lan ben seni? Çocuk yapmaya ikna edeceksin Yu, bozma planımı." Seungmin kıkırdayarak Changbin'in eline vurdu.
"Vurma meleğime, olur gideriz kafeye." Changbin memnuniyetle gülümseyip onun beline tek kolunu sardı.
Seungmin artık onun bu ufak temaslarına alışmıştı, Changbin hem temas hem de Seungmin seven bir insandı. YA YEMİN EDERİM KAFAM GÜZEL ONU YAZMICAKTIM SEUNGMİN YUQİ İLE İLGİLENİRKEN ÖNÜNE BAKMIYO DİYE YARDIM EDİYO YAZICAKTIM AĞLIYOM
Birlikte yaptıkları kısa bir yürüyüşten sonra vardıkları kafe ile Seungmin başını Yuqi'nin omzundan kaldırıp Changbin'e döndü.
"Neden kliniğe yakın olan değil de bu?"
"Götümün keyfi için, benim götüm çok güzeldir bu arada." Changbin önden yürüyünce Seungmin arkadan izledi onu bir süre.
"Görsel hatırlatmaya gerek yoktu aslıdna, farkındayım." Seungmin de içeri girdikten sonra Changbin kafenin giriş kapısını bırakıp onun ardından bir masaya ilerledi.
Bir süre birlikte oturup siparişlerini beklemiş, gelen siparişleri yerken de muhabbet etmişlerdi.
Ortada konu olmasa veya ortak ilgi alanları olmasa bile konuşmuşlardı, bu ikisini de mutlu ediyordu.
Tatlıları bittikten sonra Seungmin limonata içerken Changbin iç çekip ayağa kalktı.
"Ben bir lavaboya gideceğim." Seungmin'in ufak mırıltısının ardından Changbin oradan uzaklaştı, o gidince Seungmin de masada oturan Yuqi'ye içmesi için pipeti uzatmıştı.
"Beğendin mi bebeğim?" Yuqi limonata bardağını tutmaya çalışsa da soğuk olduğu için sadece Seungmin'in elini tutabilmişti, bu hali Seungmin'in cidden modunu yükseltiyordu. "Sen çok tatlısın ya... Ama Changbin de çok tatlı, keşke benim de bir Seo Changbin'im olsa..." Yuqi limonatayı bırakıp ilgiyle ona baktı.
Yuqi cidden çok küçük olmasına rağmen size sanki konuşabileceğiniz birisiymiş hissini veren bir bebekti, onunla konuşunca sanki sorunlarınıza birden çözüm geliyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rockyabye~ Chanin\Jeongchan
FanfictionEskiden yattığı kız bebeği ellerine bıraktığında Chan ne yapacağını bilememişti, Jeongin gelip ikisinin sorunlarıyla ilgilenmeye başlayana kadar Not: Kitap angst ama az angst