Arabanın durmasıyla Chan kapısını açıp indi ve yavaşça kliniğe doğru yürümeye başladı, Changbin de arkasından gelip beline kolunu sarmıştı.
"Bir aya kapılmamış olursan benimsin Bay Bang." Chan hatırladığı şeyle duraksadı.
"Hassiktir lan, harbi öyle." Changbin keyifle başını onun omzuna yasladı.
"Sözü bana değil anneme verdin, musallat olur görürüm seni."
"Benden önce sen bulursun, hem o kadar da kötü değil." Chan kliniğin kapısını açarken Changbin ofladı.
"İki seme beraber olamayız, hangimiz üstte olacak?"
"Tabiki ben, sen bir de soruyor musun?" Changbin yüzünü ona yaklaştırdı.
"Bir kere vermez misin? Seo Changbin sonuçta boru mu?"
"Düşünürüz, manit bulamazsam belki." Changbin onun yanağına bir öpücük bırakıp Chan'ın iğrenmesini izledi ve geri çekilip gişedeki Seungmin'e yaklaştı.
"Bay Lee'nin randevusu yeni bitti, geçebilirsiniz Bay Bang." Chan Seungmin'e küçük bir gülümseme sundu.
"Teşekkür ederim Min." Seungmin de ona gülümsediğinde Chan kapıyı tıklatıp Lee Know'un odasına girmişti.
Girmesiyle, irkilip çıkması bir olmuştu.
"Sen bu kliniği bu yüzden mi açtın nankör kedi?!" Chan gördüğü görüntüyü kafasından atmaya çalışırken Changbin ona yaklaştı.
"Ne gördün içeride?"
"Seme Jisung." Changbin koca bir kahkaha attı.
"Ciddi olamazsın." Chan omuz silkip geri çekildi ve arkadaki koltuklara oturdu.
Bir süre sonra Jisung odadan çıkmış, Chan'ı görünce kızarıp başıyla hafif bir selam vermişti.
"Kaçma buraya gel!"
"Ya hyung!"
"Gel gel..." Chan yanına yaklaşan Jisung'un saçlarını karıştırdı. "Minho'yu miyavlatmışsın?" Jisung iyice kızardı.
"Hyung bak bir daha izin vermeyecek!" o sırada Minho kapıda göründü.
"Chan, sevgilimi köşeye sıkıştırmayı bırak ve gel şuraya." Chan ona dil uzatıp Jisung'a sırıtarak son bir bakış attı ve ayağa kalktı. Minho'nun ardından içeri girdiğinde onun omuzlarını tutmuştu.
"Uke misin sen? Yerim bak!"
"Hyung abartma, istedi kabul ettim işte."
"Sakso çekmiş gibi duruyor." Minho omuz silkti.
"Çekmiş de olabilir, ağzı doluyken konuşmamasını söylemiştim ona." Chan yüzünü buruşturup hafifçe onun omzuna vurdu.
"Sus, lütfen sus. Ee, bugün ne yapıyoruz?"
"Sana iki aydır test yaptırmadığımı fark ettim, testleri yapıp sonra konuşmaya döneceğiz. Hadi otur." Chan sessizce onu takip edip yerine oturdu ve Minho'nun yerine geçişini izledi.
~♡~
Çalan kapının sesiyle Chan ayaklanıp kapıyı açtı, Jeongin'in geldiğini görünce hafifçe gülümsemişti.
Ama Jeongin yorgundu.
"Hoş geldin." Jeongin yorgunca içeri girdi.
"Sonunda sınavlarım bitti, rahatladım resmen." Jeongin kendisini koltuğa bıraktı. "Yuqi nerde?" Chan da onun yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rockyabye~ Chanin\Jeongchan
FanfictionEskiden yattığı kız bebeği ellerine bıraktığında Chan ne yapacağını bilememişti, Jeongin gelip ikisinin sorunlarıyla ilgilenmeye başlayana kadar Not: Kitap angst ama az angst