Bu bölümü Elanur109719 kardeşime ithâfen yazıyorum.SERPİL'den...
Ne güzel oluyor onları karşıdan izlemek!
Sevdiğinin parmağı ahşap koltukta bulunan budak deliğine sıkışıyor ve koltuktan o parçayı alıp gün gün işleyerek yüzük haline getiriyorsun. Yaşları kaç olursa olsun, o el yapımı ucuz yüzüğe baktıklarında, gördükleri şey geçmişleri ve ilk defa kalplerinin birbirleri için attığı o güzel dakikalar olacaktı. Koray ve Rahman Komutanlar hariç herkes dalgasını geçmişti Bora Komutanla. Rahman Komutan'ın düzgün bir uslûpla tebrik edeceğini tahmin etsemde, Koray Komutan için aynısını söyleyemeyecektim.
Derken! Otomatik kapı birbirinden ayrıldı.
"Selamun Aleyküm Kingsss!"
'İşte başlıyoruz!'
Kapıdan giren Koray Abi'nin gözüne ilk batan Esma olurken, bizim yüzüne baktığımızda gülmemize sebep olan ağızındaki lolipoptu.
"Sen kimsin tanıt kendini!"
Mutfağa kaçacak kadar olmasada, Koray Abi'nin çatık kaşlarını gören Esma herzaman ki gibi gerilmişti.
"İs... İsmim Es....Esma Komutanım. Yeni bilgi işlem sorumlunuz." diyen Esma, derin bir nefes verip gözlerini Koray Abiden kaçırdı.
"Ha ben de Koray."
"Anlamıştım Komutanım!"
Masadaki arkadaşlarına yönelen Koray Abi, Esma'nın cümlesinden sonra yönünü tekrar ona döndü.
"Nereden anladın, Rahmanla tanıştın mı?"
"Sadece Rahman Komutanımla sizi görmedim ama siz olduğunuzda anında anladım."
Lolipopu hâla ağızında tutan Koray Abi;
"Nasıl anladın peki." deyip, aynı çatık kaşlarla bir adım daha yaklaştı.
"Lol... Lolipop çubuğundan Komutanım. Şey.... Tim'in delisi sizmişsinizde." dediğinde yaptığı hatanın farkına varan Esma, patavatsızca çıkan kelimeyi yakalarcasına parmaklarını dudaklarına götürdü.
"Deli mi?"
"Şey yani yiğitlik bakımından. Hani derler ya;' Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler' diye? O...... O bakımdan Komutanım."
'İşte buydu. O gaf'dan sonra Koray Komutan'a verilecek en iyi gaz buydu.'
Koray Abi;
"Ha tamam o zaman. Memnun oldum kardeşim. Allah yüzünü kara çıkartmasın."
"Amin Komutanım sağolun."
Masaya dönen Koray Abi, Bora Abi'yi gördüğünde lolipop'u ağızından çıkartıp elinde bekleterek gıcık gıcık gülmeye başladı.
"Harbi mi lan?"
Bora Abi;
"Ne harbi mi?"
"Gerçekten Elvin'e odundan yüzük mü taktın?" demesi, gerim gerim gerilen Esma dâhil herkesin gülmesine neden oldu.
Arkasına bakmadan konuşan Bora Abi;
"Sen ne anlarsın romantizmden." deyip, aniden dönerek elinden lolipopu almaya çalışması başarısızlıkla sonuçlandı.
"Bırak oğlum şunu be! Nereden çıktı bu?"
"Çocuklar arabada unutmuş." diyen Koray Abi, Oğuz Abi'nin yanından bir koltuk çekip oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD 571
General FictionSessiz bir gecenin karanlığında silah kayışını sağ omzuna takmış dolunaya dalıp gitmişsindir. Önünü aydınlatanda o'dur, korkunu bastıran da. Ya o dolunay kara bir bulutun arkasına girerse ? Her çekirge sesini mermi vızıltısının; her ateş böceği par...