Bölüm 6: Son Bir Şans

66 4 4
                                    


Kendime gelmem ve olaya müdahil olmam gerekiyordu. Gereksiz duygulara ve tartışmalara ayıracak vaktim yoktu. Neler olabileceğini bilmesem de bu tartışmanın ilerlemesine müsaade etmemeliydim.

"Hazar sakin olur musun? O benim misafirim." Karan'da olan bakışları bana döndü.

"Buraya misafir kabul edebildiğimizi bilmiyordum." Normal bir şekilde değil de oldukça ima ile yaklaşmıştı.

"Toprak hoca izin verene kadar bende bilmiyordum." Karan'a döndüğümde bakışları Hazar'ın üzerindeydi. Ondan haz etmemiş olduğu anlaşılıyordu. Hazar önce bana ardından Karan'a baktı ve daha sonra bir şey demeden gitti.

"Kim bu ya? Sinirimi bozdu durduk yere." Hazar'ın huyuydu istedikleri olmadığında milleti sinir etmek.

"Sende sakin ol artık ve o bakışlarını da çocuğun üzerinden çek. Seni buradan çıkarmaya yetkisi var ama Toprak hoca kadar değil." Pes etmiş gibi ellerini kaldırdı.

"İyi be tamam ama moralimi düzeltmek için bana tatlı ısmarlamalısın haberin olsun." Beklemediğim bir tepki olduğundan kıkırdadım. O da tebessüm etti.

Sahaya döndüğümde Toprak hoca da geliyordu.

"Melekler, maç taktikleri ve paslaşmalara çalışacağız. En son karma bir maç ile bitireceğiz."

"Karma bir maç mı?"

"Neden hocam?"

Birkaç kişiden aykırı sesler çıksa da Toprak hoca onları duymamış gibi devam etti.

"Haftaya çok sıkı bir kondisyon antrenmanı sizi bekliyor. O yüzden bu hafta sonu izinlisiniz." Çoğu sevinmişti fakat bazılarının aklı hala karma maçtaydı.

"O halde başlayalım. Isınmayı sen başlatır mısın Yiğit?"

Yiğit denilen çocuk onay verdi ve ısınmaya başladık.

**

"Melekler! Şimdi eşleşmenizi istiyorum. Aynı pozisyonda oynayanlar birbiriyle eşleşsin." Toprak hocanın sözleri üzerine kızlar kendi arasında yedekleriyle erkekler de kendi arasında yedekleriyle eşleşti.

"Ne yapıyorsunuz? Şu düşmanlıklar artık bir kenara bırakılsın! Sorunlarınızı halletmek zorundasınız siz Mavi Melekleri temsil ediyorsunuz. Birbirinize destek olmalısınız."

"Hocam onu bize değil erkeklere söyleyin. Malum geçen sene rakibimize destek veren onlardı." Yeni bir tartışmanın fitili ateşleniyordu.

"Sizde bizim rakibimizle flörtleşmeseydiniz o zaman." Tolga'dan gelen cevap üzerine tüm kızlar bende dahil ağzımız açık kalmıştık.

"Ne diyorsun sen be? Ağzını topla." Eda'nın ani çıkışı tüm kızları gaza getirmişti. Neredeyse kavga çıkacaktı.

"Yeter! Kaç yaşında insanlarsınız utanmıyor musunuz? Siz nasıl temsil ediyorsunuz bizi böyle? Bizim değerlerimiz bu mu? Karşınızdakilerin yaptığı şeylerin acısını intikam ile mi alıyorsunuz?"

"Hocam intikam almaya çalışan onlardı." Kardelen'in de sözü üzerine Toprak hoca tamamen kendini kaybetmişti.

"Size düzelmeniz için son bir şans veriyorum. 10 dakika sonra geri döndüğümde bu antrenmanı iş birliği içinde bitirmezsek Bölgesel turnuvadan çekildiğimizi kurula ileteceğim."

Toprak hocanın sözleri karşısında hepimiz şoke olmuş ve ağzımızı bile açamamıştık. Bu şans benim için çok önemliydi. Eğer değerlendirebilirsem babama muhtaç olmayacaktım ve şimdi ellerimin arasından kayıyordu.

Yedi MetreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin