Herkese merhaba!
Bölümlerin gelme hızından umarım memnunsunuzdur. Her hafta YEDİ METRE ve KORUMA PROGRAMI için bölüm atmayı planlıyorum fakat final haftam yaklaştı bu yüzden biraz gecikmeli olabilir.
Yedi Metre için finale çok az kaldığını söyleyebilirim.🎉🎉🎉
Onlara veda etmeye hazır değilim :(
Bu yüzden tadını çıkararak ve çözülmeyen bir şeyin kalmadığına emin olarak devam etmek istiyorum. Yanımda olursanız çok sevinirim :)
Çayınızı veyahut kahvenizi aldıysanız, buyurun okumaya geçelim...
🚘
Yaşadıklarınızı uzun süre anlamlandıramadığınızda ve size çıkış için bir şans sunulduğunda dönüp arkanıza bakar ve neleri kaçırdığınızı görmek isterdiniz. Fakat çıkış oradaydı işte. Devam edebilir ve geçmişi geride bırakabilirdiniz.
Şu ana kadar bunu hep yapmıştım. Geçmişimden kaçmış, saklanmıştım. Annemin anılarından onlardan uzaklaşarak kurtulmaya çalışmıştım, Tuna için uzaklaştırma kararı çıkartmak ile yetinmiştim. Teknemi sağlam bir kazığa bağlamamıştım. Dalgaların olmayışına güvenmiştim ve akıntıya kapılmayacağına inanmıştım. Fakat sonunda es geçtiğim her an önüme yeniden gelmişti. Bir taş misali karşıma çıkarak yere düşmeme sebep olmuş ve dizlerimi kanatmıştı. Yaralarımı sarmak için kendime güvenmekten başka çarem yoktu.
Kurtulmamı sağlayacak tek kişi bedim.
Kuralar sonucunda maçların İstanbul'da yapılma kararı alınmıştı. Kristallerle rakip olmamızın mutluluğunu yaşarken Kadir Onurlu sayesinde daldığım düşlerden kalan takımların kimler olduğunu öğrenememiştim. Fakat Agoraların rakibinin Van'ın Akbabaları olduğunu bilecek kadar az takım kalmıştı.
Hazar, rakiplerinin Agoralar olduğunu söylediğinde ekstra bir şok yaşamıştım. İlk başta kuşandığım endişem artık o takımda Tuna'nın olmadığını hatırlamamla son bulmuştu fakat takımın sportmen olmayan davranışları hâlâ endişelerimi tam olarak gidermiyordu. Ceyhun, Tuna yüzünden sakatlanmış olabilirdi fakat sonuç olarak sakatlanmıştı. Aynı durumların Hazar'ın başına gelebilme ihtimali ve her ne kadar iyileştiğini söylese de taze bir yaraya sahip oluşu diken üstünde durmama sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yedi Metre
General FictionBana yaptıkların, yaşattıkların o kadar ağır şeylerdi ki; sustum, hatta sesimi dahi çıkarmayacağım konumlara sürüklendim ama artık bitti. Senin tanıdığın Derin toz oldu, tarih oldu. Herhangi bir şey yaparsan sana eski Derin'i göstermekten çekinmem...