Частина 2. Подружжя ніколи не було справжньою сім'єю.

128 21 3
                                    

Фан Цзюнь Жун відчувала ще більшу ненависть до свого сина, ніж до чоловіка. Вона давно відкинула Лі Ван Цзиня, але не могла прийняти поведінку дитини. До приходу Цзян Я Ге в їхній дім, Ши Дзе завжди був бездоганним і мав прекрасні стосунки з батьками та молодшою сестрою. Зберігав у пам'яті дні народження кожного і проявляв особливу турботу про Сінь Юнь. Він завжди був гордістю та джерелом радості для матері.

Але після зустрічі з Я Ге, здавалося, що він відкинув усі свої інші ролі. Тепер вона стала основою в  його житті. Будь-хто, наважившись перешкодити Цзян, ставав ворогом Лі Ши.

Фан не могла витерпіти його холодного погляду, неначе втілення морозної грудневої зими, який змушував трепетати від страху.

-Я нікому не дозволю завдати шкоди Я Ге у моїй присутності, навіть тобі.

-З цього дня ми більше не мати та син.

***

Кожного разу, коли згадувала той день, вона відчувала, як серце розривається на шматки. Попри біль, з часом Пані Цзюнь звикла до цього.

Фан Цзюнь Жун глибоко зітхнула, приборкавши власні емоції. Лі продовжував балакати про те, наскільки чудовою є Цзян Ге, намагаючись збільшити любов до неї.

-Я Ге буде в захваті, коли дізнається. Ви вже познайомилися? Вона справді чудова та доросла дівчина. Точно сподобається тобі, коли зустрінетесь. Сподіваюся, Сінь Юнь візьме з неї приклад, коли вона приєднається до нашої родини. Наша дочка трохи розпещена. Чув, що вона знову попросила у тебе кишенькових грошей?

Цзюнь Жун легенько затиснула губи й сказала:

-У нас є вдосталь грошей. Наша маленька принцеса не повинна страждати. Якщо йдеться про витрати, то одна з тих картин, яку ти купив, коштувала більше, ніж усі її кишенькові гроші за весь рік, чи не так?

В минулому він завжди порівнював двох дівчат, особливо високо цінував Цзян, а знизував Сінь. Попри капризи своєї доньки, після того, як її безжалісно принижували, Пані Жун неминуче почала відчувати образу.

Ван Цзинь виявляв подвійні стандарти. Хоча вважав, що дочка витрачає забагато грошей, сам же розкидувався банкнотами значно більше на святкування дня народження Я Ге і купував для неї різні подарунки.

На його думку, було виправдано протрачувати стільки, скільки хотів на цю дівчинку, але так само багато витрачати на власну дочку вважав безглуздим. Фан Жун не знала, що це за прокляття Ге. 

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now