-Звідки ти знаєш, що Я Ге хотіла б скасувати святкування, якщо ніколи не запитував? Хіба ти не розповідав, яка вона дбайлива та добра? Чи захоче така людина, аби наша дочка сумувала, що не зможе відсвяткувати день народження, якого так довго чекала?
-Я вірю, що Я не така людина.
Фан Цзюн Жун обернулася, аби подивитися на дівчину, та промовила декілька агресивно.
-Я права, Я Ге?
Після того, як про це стало відомо в минулому житті, всі дізналися про статус Цзян в родині Лі. Що, мимоволі, пошкодило Сінь Юнь, над якою сміялися над тим, що статус справжньої Пані Лі був нижчий, ніж у прийомної дочки.
Тепер Я Ге виявилася між молотом та ковадлом. Якби вона сказала, що не хоче цього, то скривдила б Лі Ван, що заступився за неї. Якщо ж промовить, що не проти, то виявиться поганою людиною, що не піклується про почуття Лі Сінь. У такий момент вирішила бути гарною особою.
-Сінь Юнь давно чекала цього банкету. Нема потреби скасовувати його тільки через мене. Знаю, що татко турбувався, але почуття сестри мають бути над усе.
Цзян, врешті-решт, була самою собою. Не лише змогла прийняти рішення в частки секунди, та і створила образ жертви та уважної, йдучи на компроміс. Дивлячись на її почервонілі очі, чоловік раптом відчув провину.
Цзюн Жун кивнула.
-Ось чому, Ван Цзинь, ти не повинен завжди робити такі речі, не звертаючи уваги на почуття інших. Чому ти так вчинив? Змусив нашу дочку сумувати, а Я Ге почуватися погано в той же самий час.
Чоловік був дуже засмучений тим, що не зміг захистити себе.
-І ти тільки що назвав дочку егоїсткою. Чи не думаєш ти, що повинен перепросити перед нею?
Лі відкрив рот, та не зміг вимовити й слова, на кшталт ‘’пробач’’. Він тут батько, тоді чому повинен просити вибачення перед своєю дочкою? А тут ще Сінь, що повинна була допомогти йому, сказати що-небудь, аби згладити ситуацію. Ця дитина надто багато часу провела з матер’ю з самого дитинства, ніколи не була близька з ним.
Коли подивився на дружину, не був впевнений, але вона здавалася ще красивішою, чим раніше. Проте, відношення до нього було ще холоднішим, ніж зазвичай. Це було через Я Ге? Адже це була її ідея вдочерити її. Тоді чому була невдоволена зараз?
Дівчисько відразу ж повідомила.
-Я перепрошу за батька.
Жінка промовила.
-Хто змушує іншого просити вибачення за себе? Я Ге, ти ж розумна людина, повинна це знати.
У Я Ге не було вибору, окрім як тримати рот на замку.
Лі не міг змусити себе опуститися на ступінь нижче та попросити вибачення перед дочкою. Врешті-решт, кивнув.
-Мені треба бути присутнім на зустрічі. Я зараз йду.
В цю мить віддалився.
Фан Цзюн дивилася, як він втікає, і їй було весело. Раптом стало шкода себе колишню. Врешті-решт, чоловік був лицемірною людиною, що хотіла створити видимість гарного хлопця. Поки вона могла цим користуватися, руки Лі будуть зв’язані.
Повідомила дочці.
-Я принесла тобі подарунки. Підемо нагору.
Сінь, що почувала себе врятованою, спостерігаючи, як мати вмовляє батька, швидко встала, пристрасно обійняла її та сказала.
-Гаразд. Ненька найкраща.
Цзян хотіла щось промовити, та не могла нічого зробити, окрім як дивитися на жінку, що поводилася так, ніби її взагалі не було поруч. Почувалася скривдженою, вже зробила крок назад, але чому не отримала хоч би доброго слова у відповідь?
Гадала, що раз Цзюн Жун вирішила вдочерити її, то буде ввічливою, та тепер здавалося, що між прийомною дочкою та справжньою все-таки є різниця. Як би вона не старалася, як би не була безрозсудна Юнь, ніколи не зрівняється з нею.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...