Частина 18. Найкраща ненька (1).

77 15 1
                                    

Згідно з книгою, яку вона тільки-но прочитала, браслет містив містичне місце, що можна було відкрити тільки за допомогою її крові. Прикраса була передана бабусею до смерті, бо Фан Цзюн Жун була її улюбленицею. Пані завжди зберігала таку цінну річ у сейфі, але син та дочка знали від нього код, тому цьому виродку не склало труднощів заволодіти браслетом.

Як посмів Лі Ши Цзе вкрасти прикрасу для свого ‘’кохання’’? Велика частина жахливого кінця її та дочки в минулому сталася з його вини. Не могла зрозуміти, чому він ні з того ні з сього вкрав таку річ для Цзян? У нього було купа грошей, і цілком міг купити коштовності, якби захотів. Дуже шкода, що таких подробиць не було написано в книзі, а тільки згадувалося, як щаслива була прийомна дочка, отримавши браслет.

Дістала маленький ніж, порізала кінчик пальця та розмазала по коштовності. Проте рідина не забарвила прикрасу, а навпаки, відразу ж просочилася наскрізь та зникла, немов нічого не було. І вдночас знову повернулася до гори.

Дивовижним чином, після того, як її кров просочила річ, рецепти сильно змінилися. Від первинних двох до трьох:

[Крем ‘’Білий нефрит’’: має здатність посилювати зростання м’язів. Не воскресить людину, але посилить зростання тканин.]

[Пігулка краси: як і випливає з назви, рецепт для догляду за шкірою.]

[Детоксикаційна пігулка: має здатність виводити токсини з організму.]

У цих рецептах було декілька пунктів, які не існували в реальному всесвіті, та були доступні на горі. Пігулка Пахощів потребувала води з джерела. Тому в деякому розумінні, читання роману про Я Ге дозволило їй скоротити шлях у пошуках.

Причина, за якої це дівчисько змогло набрати так багато впливових прибічників у своєму минулому житті, полягала в тому, що була єдиною, хто зміг створити ці ліки та монополізувати всі три препарати.

У цього житті Фан буде берегти браслет. Їй було цікаво, наскільки далеко зможе зайти Ге без прикраси.

Після того, як дружина Лі зібрала декілька видів містичних трав з дивовижного місця та повернулася до реальності, помітила, що прикраса зникла. Формально вона все ще була на місці, та перетворилася на дуже слабкий зелений слід на зап’ястку. Треба було дуже уважно придивитися, аби зрозуміти, що там щось є.

Переконалася, що до гори можна повернутися лише за допомогою однієї думки, полегшено зітхнула, відмітивши, що так буде краще. Тепер їй не доведеться турбуватися про крадіжку. До того ж коштовність можна використовувати як сховище, аби класти туди декілька улюблених прикрас та житлові справи.

Наступного дня покинула маєток, та відправилася в іншу архітектурну власність, аби самостійно створити всі види рецептів. Точність під час процесу була дуже важливою. Кожному кроку приділяла багато уваги та нарешті зазнала успіху. Готові продукти, як помітила Цзюн Жун, мали дивний освіжаючий аромат, особливо пігулка ‘’Детоксикація’’. Просто понюхавши її, людина почувалася більш енергійною, а втома миттєво проходила.

Проте Пані була обережною, все-таки – перший раз. Вона не могла повністю бути впевнена, що не зробить помилку, тому купила декілька маленьких тварин та протестувала всі ліки на них. Повинна зазначити, що рецепти були незвичайними. Нова шкіра почала рости вже через день після застосування крему ‘’Білий нефрит’’. Пігулка детоксикації також була приголомшливою, кролик, що був на межі смерті від отрути, відновив енергію незабаром після приймання.

Що стосується пігулок краси, не могла точно судити, як саме вони діють на тварин, та, судячи з того, що все ще стрибали після прийому, знала, що їх можна приймати. Фан Цзюн Жун вирішила прийняти самостійно, якщо справа дійде до поганого моменту, все ще була пігулка детоксикації.

Після приймання препаратів три дні підряд, змогла помітити, що її шкіра підтягнулася та стала на тон світліше, ніж була раніше. Виглядала так, немов на фотографії з накладеним фільтром. Всім жінкам подобалося бути неймовірними, тому можна уявити, як збожеволіє громадськість, коли цей засіб з’явиться на ринку.

Фан була дуже здивована, тому відправилася до лікарні, аби переконатися, що з нею все гаразд.

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now