Фан Цзюн попрямувала до давньої подруги, звичайно, не маючи й крихти бажання допомагати чоловікові. Вона просто збиралася трохи поговорити та попередити - не забувати деякі підозри. В майбутньому, ця маленька розмова, допоможе позбавити Ван Сяо безперешкодного шляху до влади, а Цзян отримує ще одного союзника.
Дивлячись на жінку, Цзян Бінь щиро здивувалася.
-Твоя шкіра виглядає ще краще. Останнім часом використовуєш якісь магічні засоби?
Пані Цзюн зігнула губи та відповіла.
-Так, нові косметичні пігулки. Як бачиш, вони досить ефективні. Я надішлю їх тобі через декілька днів.
-Як скажеш..- жінка не збиралася відмовлятися від такої щедрої пропозиції. Але було абсолютно зрозуміло, що це лише привід для розмови наодинці, тому, вловивши натяк, інші дали спокій двом жінкам для можливості приватно обговорити тему.
Жун згадала рядки роману.
-Якщо не помиляюся, ваша родина планує брати участь в торгах за землю?
Хе кивнула та запитала.
-Так, ви теж берете участь?
Фан Цзюн розсміялася, розуміючи всю абсурдність цього припущення – врешті-решт, аукціон почнеться через тиждень. Лі та Фан вже не встигнуть виконати всі необхідні формальності.
Пані Жун знизила тон та промовила.
-Твоя племінниця – наречена Ван Сяо, чи не так? Будьте обережні і не дозволяйте їй дізнатися про плани сім'ї.
В минулому, Сяо був тим, хто обіграв Цзюн Бінь та виграв ділянку землі, а Хе втратили всі попередні інвестиції, дорого заплативши.
Цзян розправила плечі – добре знала Цзюн Жун. Вона б ніколи не підняла цю тему, якби не була впевнена. Отже, швидше за все, щось має трапитися. Від цієї думки жінці захотілося піти та смачно вдарити це дурне дівчисько.
Невже вона з'їхала з глузду? Знищивши Хе, Шухуа залишиться без власної підтримки.
Бінь глибоко зітхнула, заспокоївшись. Жінка піднесла тост за подругу та промовила.
-Дякую.,- відзначила вона, збираючись в майбутньому відплатити за послугу інформацією, але Пані Фан приклала палець до губ, даючи зрозуміти, що в цьому нема потреби.
Хе Цзян Бінь здивувалася, але вирішила не загострювати увагу на власних занепокоєннях, згадуючи останні чутки. Вона вважала, що ці плітки поширюють вороги родини, які просто жадають підлаштувати якусь западню, але чи могло все бути правдою?
-Ти і Лі Ван Цзинь...?
Погляд старої подруги став більш відстороненим.
-Нам не варто говорити про нього.
Хе все зрозуміла. Її родина допомагала Лі тільки заради Цзюн Жун, але в цьому більше не було необхідності. Тепер, коли вони зрозуміли одна одну, Фан Жун перевела розмову на показ мод, який дивилася минулого тижня, більше не згадуючи про роботу.
Лі Ван, помітивши веселе базікання двох, відчув полегшення та впевненість в розмові з іншими поважними людьми, захопивши келих вина.
***
Сун Мей, яка сильно незлюбила Фан Цзюн, гадала, що чим кращий вигляд мала ця жінка, приховуючи ознаки горя, тим гірше мала настрій. Особливо коли чоловік повністю її ігнорував, відкрито проводячи час з секретаркою – тією самою, яка була новою пасією багатія.
Побачивши, як Лі на очах в інших мило та ніжно спілкувався з дружиною, відчула таку огиду, що майже очистила власний шлунок.
Пані Мей завжди була з тих, хто ненавидить бачити щасливі обличчя, самостійно потерпаючи від ганебних почуттів. У хвилину слабкості, вона могла навіть піти на провокацію.
Підійшовши до Ван Цзиня, багатійка зробила удавано здивоване обличчя.
-Бос Лі прийшов сьогодні з Цзюн Жун? Гадала це буде хтось інший.
Її тон сочився злістю, явно чекаючи драми.
Фан Цзюн Жун не могла не зрадіти в душі від плану Сун. Вона підіграла сварливій жінці, надавши тону сумнівних ноток.
-Кого ще він може запросити, окрім мене?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ChickLitПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...