Попри ігнорування справ компанії, Фан Цзюн Жун, все ж іноді відвідувала банкети разом з чоловіком. Раніше, під час таких заходів дружина переходила в робочий режим, намагаючись укласти декілька контрактів, але зараз...
Компанія, захоплена людьми Лі. Головне, аби корпорація розвалилася після розлучення. Фан присіла в куточку та неквапливо насолоджувалася розмовами, час від часу коментуючи цікаві теми.
Минулі рази Ван Цзинь не звертав уваги на наполегливу жінку, що ніяк не могла перестати лісти в справи компанії, хоча могла бути просто ніжною домашньою супутницею. Але тепер помітивши, що та повністю відмежувалася від справ, відчув невдоволення.
Цього року було введено кілька нових правил – підприємству все важче поспівати за новаторствами. В цьому кварталі керівничий склад спіткала невелика невдача.
Декілька впливових багатіїв другого покоління були присутніми сьогодні, навіть з деякими, Фан вчилася в школі та підтримувала непогані стосунки. Чоловік запропонував їй відвідати захід, бо сподівався отримати якусь інформацію від колишніх однокласників.
Лі переговорив з декількома іншими керівниками й, нарешті, не втримався, підійшовши до Цзюн з м'якою посмішкою. Неначе боячись налякати супутницю, Ван знизив тембр до ніжного шепотіння, наскільки це було можливо.
-Цзюн Жун, я бачив там декілька твоїх старих друзів. Не хочеш поспілкуватися з ними?
Жінка подивилася у вказаному напрямку, помітивши групу людей, які оточили Хе Цзян Бінь – одну з її шкільних однокласників. Її походження – старовинна родина міста Сі, що існує понад десяти років, поступово завойовуючи звання видатної компанії. Крім того, сім'я була в добрих стосунках з багатьма впливовими особами столиці, часто отримуючи новини з перших рук.
Вони не були настільки близькі, як, наприклад з Сюй Вейвей, але все-таки досить непогано ладнали. Частково чоловікова компанія Лі змогла так сильно розростися саме завдяки мережі фондів Хе.
У минулому житті, Цзян Бінь була одною зі старожилів міста Сі, поки Хе Шухуа – племінниця жінки, не закохалася у Ван Сяо – принца злочинного світу. Вона жадала стати нареченою юнака, не дивлячись ні на що. Дізнавшись про Яге, в яку шалено закохався Ван, дівчина почала переслідувати конкуренту. Після оголошення цього інциденту, Шухуа отримала лише брудний підступ від коханого та перебування багатьох членів родини за ґратами. Ван Сяо, своєю чергою, зміг захопити багато пожитків Хе, ставши головою міста Сі.
І знову, кохання стало дуже шкідливим! Особливо для племінниці Бінь, що заради того, аби догодити Сяо навіть вкрала деякі сімейні секрети, передавши в руки підступного «принца». Ця дівчина безперечно зіграла велику роль в стрімкому занепаді таких впливових людей.
Що стосується Ван Сяо, то Фан Цзюн Жун ненавиділа його до глибини душі. Він був не лише винуватцем смерті її дочки, але і безжальною людиною: не звертав уваги на мораль та закони, роблячи все, що заманеться. Цей юнак без коливань розправлявся з кожним, хто погано відносився до цієї Цзян, принісши руйнування не одній поважній родині.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...