-Скоро у тебе буде ще дві сестри,- промовила Фан Цзюнь Жун до свого сина, відклавши палички для їжі.
Вона офіційно оголосила новину під час вечері. Ван Цзинь помітив, що обидві дитини більше слухаються саме її, тому попросив, щоб матір взяла на себе завдання повідомити про поповнення в родині.
На обличчі Лі з'явилася легка посмішка. Він кинув підозрілий погляд на дружину і запитав:
-Я думав, буде тільки одна?
Хто ще, крім Цзян Я Ге? Чому він не був про це поінформований?
Жінка подарувала йому ідеальну посмішку, випромінюючи радість, і розповіла трохи про нову дочку.
-Ця дитина така нещасна. Вона не має батьків, які могли б допомогти, тому я хочу її підтримати.
Фан також коротко згадала про Цзян.
Лі Ши не хвилювався. На його думку, наявність ще двох сестер означала, що вони мають готувати вечерю на ще дві персони. Думка про спадок навіть не з'являлася у його голові. Старший вважав, що батьки ніколи не передадуть своє майно чужим.
Сінь Юнь виразила своє незадоволення, поморщивши брови.
-Вони будуть жити з нами?
Це не сподобалося їй. Ніби втручання у особистий простір.
Лі зітхнув.
-Ти кажеш, вона працює в "Білому журавлі"? Як може мила дівчина бути в такому місці?
В його голосі прозвучала нотка неприязні. Було очевидно, що Ван дивиться на Чжун І зверхньо і був розчарований тим, що його дружина хотіла усиновити іншу дівчину, не порадившись. Для їхньої родини приймання дочки мало більше значення, ніж просто додавання ще однієї особи за столом. Коли вони одружуватимуться, ймовірно, їм доведеться готувати посаг.
Фан усміхнулася в думках:
"О, Лі Цзинь, ти маєш найбільш подвійні стандарти у світі. Хіба Я Ге не працює там же?"
В його очах вона була недоторканою богинею, яку не зіпсувало колишнє середовище. Цзян була доброю і сильною дівчинкою. Імовірно, її чоловік ще не знав про минуле Я Ге, оскільки це не те, чим можна пишатися.
Цзюнь Жун з нетерпінням очікувала на день приїзду.
Попри негативні думки про чоловіка, вона зберегла ніжний вигляд.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...