Частина 45. Перший ворог (1).

54 10 2
                                    

Звичайно, Цзюн Жун не зажурилася, почувши погані новини, з приводу здоров'я Ван Сяо. Побачивши з камери як дівчина намагається відвести потерпілого до лікарні, навмисно викрила власну присутність, аби підлити олії до вогню.

Вона також не хвилювалася за власну безпеку: пістолет вже перебував у схованці до того ж маючи такий сильний жар, Сяо не зможе нічого заподіяти, навіть якби захотів.

Пані Фан, ретельно приховуючи відразу, з дратівливим поглядом запитала дочку.

-Це твій хлопець, Я Ге? Якщо так сталося, повинна була нам сказати, батько весь час примовляє про бажання познайомити тебе з яким-небудь гарним чоловіком.

Цзян так нервувала, що піт покотився з лоба. Дівчина рефлекторно заперечила.

-Ні, ні... Ми просто друзі.

Саме так, адже той, хто їй до вподоби – Лі Ши Цзе, який мав відсторонену поведінку, але їй показував лише ніжну сторону. Ван перебував лише в статусі друга...За останні декілька днів Ге пізнала особистість нового знайомого, не вважаючи деякі одкровення великою проблемою. Не дивилася на нього з упередженням, враховуючи минуле, а навпаки, вважала членство в банді досить привабливим.

Посмішка жінки стала ще глибшою, віддзеркалюючи поверхневі емоції.

-Я знаю, що ви, дівчата, завжди соромитеся, не бажаючи признаватися в такому. 

Від хитання голови в сторони на знак заперечення, обличчя Цзян Я настільки почервоніло, що могло б кровоточити. Думка, що мати коханого запам'ятає її, як легкодоступну жінку, шокувала Ге. Сяо на підлозі був повністю забутий.

Жун ступила останню сходинку та запитала.

-Щось сталося з твоїм другом?

В цей момент дівчина пригадала про хлопця, з панікою в голосі відповівши.

-Він був поранений, і має жар від інфекції. Я якраз збираюся відвести його до клініки.

Фан Цзюн кивнула та запропонувала.

-Добре. Давай я викличу шофера, аби відвести нас до лікарні.

Господарка сподівалася, що небеса почули її молитви, і Ван Сяо впаде в безумство від високої температури. Напевно, так для суспільства стане краще. Насправді кортіло дізнатися, чи буде цей бовдур як і раніше божеволіти за Я Ге після того, що вона зробила.

Помітивши відсутність запитань з боку матері, Цзян вирішила, що успішно відхилилася від куль, полегшено зітхнувши. Вона дуже переймалася через одне питання: «Чому ти привела незнайомця до маєтку?».

Фан Жун викликала робітника, за допомогою якого Ван Сяо успішно запхнули до машини.

Приблизно за пів години найближчий пункт допомоги був перед очима. Після того, як з юнака був знятий капелюх та маска, жінка зробила здивований вигляд.

-О, так це він!

Стан потерпілого був не дуже втішний, тому відразу медсестри відвезли його до палати для пацієнтів.

Цзян обернулася до неньки та запитала.

-Мама його знає?

Вона трохи кивнула та безпристрасно відповіла.

-Звичайно. Він майбутній зять Хе.

Я Ге вперше про це чула. Її рот відкрився, не маючи сил стримувати бурливі емоції – він вже заручений...він збрехав. 

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now