Пані Фан кинула сумнівний погляд на чоловіка.
-Можливо кого-небудь скривдив останнім часом? Чому це відбувається тільки з тобою?
Ван Цзинь без вагань відповів.
-Не може бути. Я ладнаю з усіма.
-Непевно, не зрозумів власної помилки, інакше навіщо комусь так на тебе нападати. Подумай ще трохи. Є ідеї? Важко допомогти, не маючи ніяких зачіпок.
Лі звернувся до жінки, сподіваючись використати комунікацію дружини у світському колі, а не сидіти на допиті, неначе злочинець. Не кажучи вже про натяк, що винен в усьому він – в душі лише невдоволення.
Що стосується ворогів, то, враховуючи масштаби бізнесу, їх було не мало. Але піти до підозрюваних, не маючи доказів – маячня.
Перебуваючи в смутку, він звернувся за розрадою до Ван Сі Сянь, яка зробила все, аби довести власну користь. Так, під впливом алкоголю, вони ступили на новий рівень стосунків.
Через встановлені камери, Цзюн Жун мала можливість спостерігати за інтимом з "перших рук". До дня народження дочки залишався ще тиждень, і, схоже, донині відбудеться розлучення.
Вона опустила голову, не відчуваючи печалі або гніву через огидне відео, натомість в душі – легкість від завершеної частини плану.
Відеозапис перемотувався знову і знову, а посмішка на обличчі все ширшала.
Ммм... Жун повинна надіслати копію Сунь Мей, яка так відчайдушно намагалася знайти компромат на Лі. Вона точно не підведе, бо Фан Цзюн, маючи репутацію щасливої, доброчесної дружини, яка довіряє чоловікові, ніколи не стала б шпигувати за власним подружжям.
***
Після банкету Пані Мей найняла декількох приватних осіб для стеження за Лі Ваном. Результат: інформація про неприємні події, які сталися останнім часом, що приносило немало задоволення.
Проте, найважливіше – компромат. Так вона буде в змозі присоромити цю претензійну людину, одночасно зруйнувавши безглузду довіру Фан. Жіноче чуття підказувало про близькість Цзиня з іншою жінкою.
Це могло тягнутися довго, але все сталося набагато швидше.
Сміх трохи не ринув з горла, отримавши від детектива фотографії Боса Лі з дівчиною на побаченні.
Та цього недостатньо...всього лише світлини, на яких двоє обіймаються – нічого особливого. Яким би безсоромним не був Лі, швидше за все, просто прикрився б дружбою. Ось таким він був лицеміром.
О, чоловіки!
Сун подумки плюнула ворогу в обличчя.
В голові виникло питання, чи можна встановити в будинку камери.
Не встигла все обдумати, як впродовж наступних декількох годин найнятий робітник надіслав свіжі подробиці – їх ефективність цілком виправдовувала ту суму.
Відео було винятковим, особливо родима пляма чоловіка. Саме те, що вона хотіла, абсолютно байдуже, як це отримано.
Обличчя жінки розчервонілося від хвилювання. Плани на другу половину дня скасувалися, після переказу 20 000 юанів (1 076 345 гривень) приватному детективові. Тримаючи в руках USB-накопичувач, дзвінок «полетів» до гарної подруги Фан. Тон голосу змінився на високий та чіткий, наповнений впевненістю та почуттям переваги, перед наступною реплікою.
-Привіт, Цзюн Жун? Я хочу тобі дещо показати, але будь обережна і не занадто засмучуйся, побачивши.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...