Частина 36. Браслет має здатність вибирати законного власника (1).

65 12 2
                                    

-Мамо.

Дивлячись на сина, що дуже рідко навідувався до неньки, Фан Цзюн Жун здогадалася про мету очікуваного візиту. Можливо, через швидкий плин часу після переродження, тепер могла набагато краще стримувати ненависть, поводячись та розмовляючи м’яко, з ніжним тоном.

-В чому справа? До мене дійшли новини, що ти проходиш практику на роботі. Це стомливо? Якщо так, то візьми відпустку. Твоє здоров’я важливіше.,- продовжувала вдавати ідеальну та люблячу матір, ніби все залишилося так само як і раніше.

Молодший Лі полегшено зітхнув, відчувши ставлення до себе. Ши Цзе не був позбавлений інтелекту, тому не став відразу переходити до теми браслета, швидше, завернув непомітно з розмови про банкет з нагоди для народження Сінь Юнь, що відбудеться через декілька тижнів. Так розпинався, ніби належав до того типу братів, що ззовні виглядали відсторонено, але насправді дуже піклувалися про молодшеньких.

Проте, жінка не стала знову піддаватися чарам – цей гівнюк був дуже милим з нею та її чадом до приїзду Цзян, але як тільки закохався, єдине, що залишилося в середині серця – любов до цього дівчиська, а до родини прихильність знизилася до нуля. Як він міг відправити власну матір до психіатричної лікарні та холодно спостерігати як рідна сестра стає чиєюсь іграшкою і врешті-решт вчинила самогубство?

Лі Ши пробазікав близько п’ятнадцяти хвилин, перш ніж перейти до справжньої мети.

-У тебе раніше був дуже чарівний нефритовий браслет? Чому давно не бачив його?

Пані Фан, що чекала на це питання, анітрохи не здивувалася, недбало відповівши.

-У мене досить багато таких цяцьок. Про яке саме йде мова?,- у неї дійсно не було недоліку в цьому питанні.

Юнак відповів.

-Яскраво-зелений з візерунком, що нагадує гору.,- гадав, якщо мати майже ніколи не носила цей браслет, значить, не має великої вагомості, швидше за все, сильно не заперечуватиме, якщо подарує чаду.

Жун деякий час роздумувала, перш ніж вдала несподіване розуміння, про який саме предмет йдеться розмова.

-О, цей браслет…,- зробила паузу, аби як можна довше зберегти напругу, а потім повільно проворкувала.,- Взяла його з собою, відправляючись в подорож з друзями, і загубила. Не змогла знайти. У мене є ще декілька прикрас, деякі навіть краще, ніж цей. Чом би тобі не вибрати інший?

Як спадкоємець роду, Лі не відчував нестачі в грошах, ніколи не піклуючись про коштовності. Коли б не Ге, не прийшов би просити у старшій послуги, а почувши незадовільні слова, не міг не спохмурніти, тому тембр став голоснішим.

-Ти загубила його? Як це сталося?

Цзюн зітхнула та відповіла.

-Я не впевнена. Помітила пропажу тільки розпакувавши речі після поїздки. Чому ти раптом цікавишся?

Ши Цзе стиснув губи та вигадав декілька випадкових причин.

-Мені воно дуже подобалося, і подумав, що підійде до якого-небудь образу.

Все, що хлопець прокручував у мізках – заплакане обличчя коханої, що дізнається про втрачену прикрасу – в очах зародився смуток. Як тільки дівчина дізнається, напевно сховається під ковдру, знову ридма плачучи.

Бувши грізним нащадком, не зміг захистити посмішку улюбленого серця – смішно.

Відчувши, як всередині зароджується невдоволення, подумав: ‘’Навіщо мамі знадобилося брати браслет з собою в поїздку? Тепер доведеться піти та подивитися, чи зсоже знайти такий же в іншому місці’’.

Занурившись в роздратування, не став більше вести розмову, а швидко знайшов привід та пішов, все ще гадаючи, де і як знайти відповідну та шукану річ.

Господарка цього маєтку бурчала – пощастило, що більше не відчувала ніяких почуттів до сина, інакше, страждала, бачачи це свиняче рило.

Почала роздумувати про надання запрошення людині, що зможе зробити дублікат нефритового скарбу, аби підставити цю парочку.

Але хіба можливо ще більше завдати шкоди шматку барбекю?

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now