Передача акцій враховує декілька етапів і вимагає часу. До того ж оскільки Лі хотіли продати досить багато акцій, тому більшість в крузі знайомих вже про це дізналися. Крім того, Фан не збиралася тримати це в секреті. Відразу багато хто дізнався, що Лі з’їхав з глузду від робот Сюй Фан Вена та продав досить багато активів, що приносили прибуток.
При ньому хвалилися, що має добрий смак і гроші не головне, але неминуче глузували за спиною. У кожного члена суспільства є декілька хобі, і, природно, що більшість з них коштують дорожче, ніж інші, та ніхто не став би витрачати такі суми, як Ван.
Звичайно, багато хто з них також вважав, що Фан Цзюн була занадто добра до чоловіка, якщо терпіла такі витрати. Якби вони були на її місці, то, принаймні, спробували зупинити. В очах багатьох людей Жун стала зразком прекрасної китайської дружини.
Декілька близьких друзів навіть подзвонили та нагадали, що жінка повинна тримати гроші дому під контролем та не дозволяти чоловікові витрачати їх, як надумає.
На що жінка завжди відповідала терпимим, щось на кшталт ‘’все, що робить його щасливим – добре’’, аби ще більше виділитися. Звичайно, вона робила все це навмисно. Коли буде розлучення, Ван не зможе навіть мріяти про те, аби громадська думка була на його боці, як раніше.
Він навіть не підозрював, що Пані тонко підставила його. Продав частину акцій та був дуже задоволеним, отримавши гроші на руки. Перевів 1,5 мільярда Хе Міну. Тепер йому залишилося тільки чекати, коли хлопець переведе назад.
Попри те, що вже багато років працював з митцем, все ще не було довіри на сто відсотків, тому доручив декільком людям наглядати на ним. Не чекав, що всі найманці повернуться з синцями на обличчях та стривоженим видом.
У Лі Ван Цзиня було погане передчуття.
-Що сталося?
-Хе Мін пішов!
Кров завирувала всередині, і чоловік трохи не впав на землю. Глибоко зітхнув, і на його лобі виступили вени.
-Що від вас всіх толку? Так багато. Як він зміг втекти один?
Найманці почували себе дуже жалкими.
-Він набрав собі купу спільників. Побили нас, і на той час, як прийшли в себе, його вже не було.
У Лі Вана був готовий статися серцевий напад, коли подумав про суму. Палець, що вказував на підданих, сильно затремтів, і через деякий час нарешті вимовив.
-Йдіть та шукайте! Продовжуйте шукати! Навіть якщо вам доведеться копати на три фути вниз, знайдіть!
Якби йому не треба було, аби вони робили за нього брудну роботу, сам би побив всіх цих даремних невдах.
Був таким лютим, що очі ось-ось почервоніють, думаючи про Міна, який втік з такою великою сумою грошей. Як би не були багаті Лі, стан обчислював десятками мільярдів, велика частина активів направлялися на нерухомість. Втративши відразу стільки купюр, його серце стиснулося в невимовну дугу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...