Частина 38. Браслет має здатність вибирати законного власника (3).

82 12 5
                                    

Втративши браслет, навіть періодично отримуючи втішання від Ши Цзе – ведіння до магазину, настрій панянки так і не поліпшився, оточуючи тіло смутком.

Ван Цзинь завжди мріяв, аби Цзян була його справжньою дочкою, тому бачачи її в такому стані, болісно стискалося серце. Вирішивши, що її смуток викликаний близькістю річницю смерті батьків, відвіз на зустріч до тітки.

Жінки бачилися лише кілька разів в минулому, але Ван Сісянь виглядала точно, як і мати дівчини, тому побачивши її, та не змогла втримати сліз.

Після того, як нарешті вгамувала емоції, провівши деякий час разом, стали набагато ближче один до одного. Я Ге перевела погляд на тітку, потім на ніжного Ван Цзиня, здавалося, придумавши одну ідею.

Ван відчула легке занепокоєння від виразних намистинок, тому посмикавши племінницю за рукав, ласкаво защебетала.

-Моя сестра завжди заперечувала проти браку з твоїм колишнім дядьком, і це вбило між нами спілкування. Якби не Ван Цзинь, навіть не знала б, що моя сестра померла…навіть не встигла побачити її востаннє.,- в словах прозвучав легкий натяк на смуток з жалем.

Лі знаючи причину, за якою прекрасна особа наполягала на відносинах з тим мерзотником, раптом відчув незручність – відшукав привід, аби відійти та залишити двох наодинці, аби ті провели більше часу разом.

Погляд племінниці теж потьмянів.

-Ненька сумувала за тобою весь цей час.,- вдвох перемикнули увагу на Сі Ер, що загинула в трагічній аварії, але все ж таки через деякий час панянка тихо запитала.,- Ви кохаєте мого названого батька, чи не так, тітонько?

Сісянь почервоніла та відповіла.

-Дурниці. Він одружений.

Я Ге м’яко доповіла.

-У нього та мами проблеми: часто сваряться, особливо після того, як я приєдналася до родини. Старша господарка, здається, не дуже любить мене.

Вона ж не була ідіоткою, звісно, зрозуміла, що Фан була добріша до Чжун, ніж до неї. Згадуючи власну матір і те, як батько Лі поводився з новою членкинею родини: випадкові слова, що промовляв, дійшла до досить гарної ідеї. Якби тільки ненька вибрала Ван Цзиня в ті часи, то Ге була б справжньою дочкою родини Лі, у власному маєтку, не потребуючи жити на волосині. Дівчина не могла повірити, що така гарна людина, як прийомний батько, міг одружитися на Пані Фан. Яка невдача.

Подивилася на знайдену тітку, що виглядала в точності як і сестра, особливо під час посмішки, ніби одна і та ж людина.

-Навіть якщо його стосунки з Фан Цзюн Жун нестабільні, вони все одно перебувають в законному шлюбі, я не повинна крутитися навколо нього надто багато часу, бо ми не бажаємо створення непорозумінь, якщо нас хтось побачить разом.,- промовила Сісянь.

Відколи Лі зіткнувся з другом в минулий раз, чоловік не часто запрошував її на побачення, а сьогодні привів нову дочку.

Цзян трішки натякнула.

-Але тітка може проводити зі мною більше часу. Ніхто нічого не зрозуміє, якщо я буду поруч.

Навіть названа мати не зможе втрутитися, якщо дізнається. Врешті-решт, хіба це не нормально, відвідувати рідну тітку?

Пані Ван трохи подумала та ласкаво зачепила волосся молодшої за вухо.

-У мене немає дочки, але тепер є ти. Це так само чарівно, неначе маю власне чадо.

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now