Частина 5. Ван Цзинь відчув, що йому знадобиться нітрогліцерин.

99 19 8
                                    

Цзян Я Ге ледь помітно зблідла. Вона поглянула на Ван Цзиня та Ши Дзе, сподіваючись не побачити на обличчях відрази.

Дівчина почувалася дуже щасливою, коли почула дзвінок від дядька Лі. Вона ніколи не уявляла, що, як сирота, піддавшись атаці з усіх боків, отримає можливість стати прийомною донькою. Ге бачила фотографії Лі Цзиня і знала, що він є одним із найзаможніших людей у країні. Потім Цзян знайшла профіль й дізналася, що його дружиною була Цзюнь Жун. Але дівчина ніколи не очікувала, що в цей момент, коли вони зустрінуться, Бос Фан розповість про її минулу роботу в «Білому Журавлі».

Ця ситуація сильно образила Я Ге. Вона працювала в такому закладі тільки для оплати навчання, а не так, як Чжун І. Ге завжди дотримувалася заходів безпеки, аби ситуаціяне вийшла з-під контролю. Крім того, вона ніколи не вступала в романтичні стосунки з багатими чоловіками поза межами своєї роботи.

Її очі почервоніли, пускаючи перші сльози.

Пан Лі споглядав на неї з недовірою, неначе йому щойно влучили по обличчю. Доглянуті риси обличчя спотворилися, втративши звичну елегантність. Ван завжди ставився з презирством до людей зі клубів, а тепер дізнався, що дівчина, яку він вважав своєю дочкою, також працювала в подібному закладі. Але Цзян Ге була такою бездоганною і доброю дівчиною!

Ні, він мусить їй довіряти. Я Ге не була схожою на інших. Мусить бути якась причина.

Лі Ван Цзинь глибоко зітхнув та опанував власні емоції. Ще до того, як він зміг щось сказати, Фан його випередила, промовляючи дуже знайомі слова.

-Яка приваблива дівчина, може, працювати в такому закладі? Тепер, коли ти приєдналася до нашої родини, маєш пам'ятати про новий статус. Позбуться поганих звичок, які набула в подібних сумнівних місцях.

Промова чоловіка запам'яталися Пані Цзюнь настільки, що вона могла повторити слово в слово.

Цзян настільки вкололи ці їдкі слова, що сльози відразу покотилися щоками. Її тіло тремтіло, і мало жалюгідний вигляд.

Після того, як Фан Жун витримала паузу, нарешті, повільно додала.

-А, так це те, що зазначив твій дядько Лі. Я йому говорила, що не варто упереджено ставитися до людей, але він просто не слухав. Я вірю, що ви обидві чудові дітки. Особливо Сяо, що працювала там, лише для того, аби оплатити медичні рахунки бабусі. Вона настільки чесна, що вийшла звідти непорочною.

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now