Сюй Вей Вей промовила.
-Якщо ти хочеш повідомити поліції, мої адвокати готові.
Фан Цзюн Жун похитала головою та поділилася.
-Навіть якщо ми заявимо на нього, і Хе Мін про все розкаже, Лі все одно все заперечуватимете. Може наполягати на тому, що він – жертва в цій справі, або ж звинуватить у всьому свого агента.
Вона хотіла, аби її чоловік плакав над своїми підробками після розлучення.
Підняла голову та рішуче сказала.
-Хе Мін робить це заради грошей. Якщо він може робити підробки для Вана, працюватиме і з нами. Не кажучи вже проте, що у нас є на нього компромат. Ми відправимо до в’язниці, якщо відмовиться працювати. Ми зв’яжемось з ним, аби зробити велику справу.
Губи Вей Вей стиснулися.
-А ти не боїшся, що Директор забере всі гроші компанії на власні рахунки?
-Все нормально. Врешті-решт, гроші все одно дістануться нам.,- безпристрасно відповіла Пані.
Вона не була занадто прив’язана до компанії, до того ж її чоловік роками поступово отримував контроль. Всі життєво важливі посади обіймали його люди, навіть якби захотіла поборотися через це, все одно було б дорого, навіть якби виграла. З таким же успіхом могла б отримати більше купюр прямо зараз. Крім того, в останні декілька років доходи компанії були набагато гірші, чим раніше.
Бачачи, що подруга вже прийняла рішення, Сюй вирішила не намагатися відрадити.
Вони вже майже закінчили розмову, коли Цзюн подзвонила Нін Цин, власниця ‘’Білого журавля’’.
Цин незабаром підійшла та приєдналася до них, сказавши Цзюн Жун.
-У мене є дехто, хто розглянув те, про що ви мене запитували раніше.
Жун попросила власницю допомогти розібратися з інцидентом, коли І втратила візитну картку. Завдання було не занадто складним, тому Нін погодилася. Між ними існувала деяка історія. Коли власниця зіткнулася з деякими проблемами у минулому, коли тільки почала розкручувати заклад, Пані Фан їй допомогла.
Нін Цин дістала запис з камер спостереження та показала подрузі.
У першій сцені дівчина з коротким волоссям пробралася в роздягальню, коли там нікого не було, відкрила шафу ключем, дістала форму дівчини та витягнула візитку з кишені. Потім розірвала та спустила до унітаза.
У наступній сцені ця дівчина базікала з Цзян Я Ге.
Власниця промовила.
-За твоїми словами, Цзян та Чжун були єдиними, хто знав про намір вдочерити дівчину. Ге Янь, робітниця, що порвала візитку, спілкувалася з Я Ге, але у нас немає аудіо запису, тому й не має можливості дізнатися, про що говорили. Ми можемо тільки зробити висновок, що Ге – підозрювана. Я запитувала Ге Янь, але вона відмовилася визнати, що має відношення до Цзян. Я вже її звільнила, не можу допустити, аби така людина тут працювала.
Фан Цзюн попросила власницю відправити копію записів з камер спостереження та відразу ж переслала Чжун. Не намагалася підбурювати сварку, але хотіла, щоб І була напоготові.
Після цього все було готово. Посміхнулася та ще трохи поговорила з Цин, після чого пішла.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...