Частина 29. Він був настільки в лютті, що знову вщент розбив телефон (3).

79 16 4
                                    

Щосили намагався заспокоїтися. Зараз першочерговим завданням було знайти художника та повернути гроші. Він був трохи спантеличеним. Невже Хе вирішив відмовитися від сина? Знав, що в молоді роки у нього були якісь проблеми зі здоров’ям. Син, якого він тримав під вартою, поза сумнівом, був єдиною дитиною митця. Лі Ван Цзинь добре сховав дитину, тому батько ніколи не бачив його, максимум лише по відеочату.

Весь цей час він почувався неспокійно, і йому спала інша думка. Нервово дістав мобільний телефон та подзвонив.

Через п’ять хвилин, повісивши трубку, був настільки злим, що розбив пристрій.

Зрозуміло. Син цього виродка теж пропав. Хтось його забрав.

Їм допомагали!

Був у люті, але одночасно стривоженим. Хто це зробив? Вони не лише знали про Хе, але і де знаходиться його чадо. Тільки троє з його самих довірений людей володіли такою інформацією.

Чи міг хтось зрадити його? Як тільки ця думка виникла в голові, не міг від неї позбутися. Щосили намагався згадати, як поводилася ця ватага останнім часом, та хотів зрозуміти, чи зможе що-небудь придумати. Чим більше думав про це, тим більше здавалося, що це може бути будь-хто. Один або декілька з них можуть бути в змові, і міг бути оточений безліччю небезпек. З тіла почав крапати холодний піт.

Лі Ван, знаходячись в поганому настрої, хотів піти куди-небудь відпочити, але тільки-но розбив телефон, і екран розлетівся на шматки й не працював. Не міг навіть подзвонити заздалегідь, аби відвідати один зі своїх звичайних клубів, та і не було звички мати декілька телефонів.

Цзинь, що стикався з проблемами по всіх напрямках, врешті-решт, дістав SIM-карту з пристрою та попросив шофера відвести до Ван Сі Сянь.

По дорозі він позичив у підданого телефон та вставив свою картку, аби подзвонити Сі та запросити на вечерю. Почувши ніжний голос жінки на іншому кінці, відчув себе краще.

Після багатьох років спокійного життя раптова поява Ван змусила почуватися, не мов знову відкрив в душі юнацьку пристрасть.

Трохи з нею поговоривши та поклавши слухавку, чоловік побачив повідомлення. Від імені відправника перекосило обличчя.

Лист прийшов від Хе Міна.

У нього вистачило сміливості послати повідомлення?!

Лі був такий лютий, що груди здіймалися та опускалися. Швидко відкрив посилання, і кров знову закипіла, коли прочитав вміст.

Художник шантажував його, вимагаючи ще 2 мільярди доларів. Інакше розкриє все, що вони робили разом у минулому. Зберіг всі електронні листи між ними впродовж багатьох років, і мав записи деяких розмов.

Ван Цзинь був у такій люті, що знову розбив телефон.

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now