Частина 37. Браслет має здатність вибирати законного власника (2).

61 12 1
                                    

Дізнавшись про втрачений браслет, розчарування на обличчі Цзян Я Ге набуло нового рівня, що помічалося неозброєним оком.

Їй неодноразово снилося одне й теж сновидіння – на тонкому білому зап’ястку Фан яскраво-зелений браслет. Зазвичай сни чорно-білі, але цей нефрит сяяв яскравими променями, що неможливо було не помітити.

Варто було лише доторкнутися, як потрапляла до абсолютно іншого світу, де бачила тільки велику кам’яну скрижаль та казково красиву гору, але Цзян не могла сказати, що це було звичайним місцем. Всередині вирувало сильне почуття, що ніби промовляло: ‘’Ти повинна дістати цю прикрасу’’.

Спочатку новоспечена членкиня родини гадала, що це не більше, ніж гри розуму, але після багаторазового повторення підряд, нарешті, звернулася до підданих наодинці. Ге зазвичай була дуже добра до них: жаліла, навіть дізнавшись, що ті трохи підкрадають то тут, то там – просто поглядала на це крізь пальці, саме тому її дуже полюбили. Завдяки їм панянка дізналася, що у Господині дійсно був той самий нефрит, що часто носився, але останніми роками ховався.

Сирота подумала, що ці сни – підказки небес, тому повинна скористатися наданим шансом, відчуваючи пекуче бажання дістати цю річ.

З її точки зору, хоча це був чужий браслет, не можна порівнювати магічний артефакт зі звичайною прикрасою, бо перший мав здатність обирати законного власника. Так що не почувалася винуватою, через змову, врешті решт в руках Цзюн Жун він не більше звичайної цяцьки. Якщо дівчина дійсно зможе використати артефакт за призначенням та з користю, то зможе сподобатися ‘’матері’’.

Саме тому вигадала причину, створивши нереального нареченого, аби Ши Цзе допоміг дістатися до цілі – все повинно було пройти прекрасно, але, до її жаху, браслет загубився.

Від цієї новини обличчя зблідло, відчуваючи жах. Співрозмовник кивнув та відповів.

-Так, але нічого страшного, зараз ми подивимося, де зможемо знайти ще один схожий.,- спохмурнів, вирішивши, що якби справа дійшла до бійки, завжди зможе пригрозити родині того нареченого – юнак з престижного кола спільноти, швидше за все, не посміє скривдити Лі.

Це анітрохи не поліпшило настрій Цзян – навіть знайшовши ідентичну прикрасу, це все одно не поліпшить ситуації.

Опустивши голову, промовила.

-Це моя провина. Не повинна була         його втратити.,- засмучена, ніби квітка, побита дощем, виглядала вельми жалюгідною та безпорадною.

Юнак хотів бути ще милішим з улюбленою ‘’сестрою’’: серце боліло, ще більше засмучуючись через цю Чжун І – підозрював, що це вона причетна до втрати нефриту.

Цзян Я підняла голову, зустрівшись поглядом з коханим, в наступну мить, немов доторкнувшись з чимось палюче гарячим, швидко відвела зіниці.

Після цілого дня спілкування між ними, попри не швидке просування стосунків, відчувалося, ніби зародження легкого натяку на романтику.

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now