Цзян зрозуміла необґрунтованість власних претензій - врешті-решт, вони просто друзі. Я Ге натягнула байдужу посмішу та промовила.
-Його наречена, мабуть, дуже мила дівчина.
Пані Фан згадала про Шу Хуа, в думках запалюючи свічку за її родину – мати молодшу, в якої тільки романтика в мізках, означає, згубити всі покоління. Проте жінка елегантно посміхнулася та доповіла.
-Вони підходять одне одному.
У однієї – почуття, а в іншого – безжальність. Якби Хе була справжнім коханням Сяо, вони були б ідеальною парою, створеною на небесах.
Дочка Лі опустила голову, гадаючи про високий статус нареченої, на відміну від її. В душі зародився комплекс неповноцінності – авторитет прийомної дочки нижче рівнем за справжньої Пані-багатійки.
Вловлюючи всі емоції дівчиська, Фан Цзюн потерпала від веселості: ніби Ге подобається її син-свиня, але здавалося також є почуття і до Ван Сяо. Це що, лицемірство?
Пані Жун продовжувала захоплюватися майбутньою дружиною Ван: хвалила сімейний стан, красу та освіту. Хоча жінка недолюблювала племінницю подруги, але якщо такі відгуки негативно впливали на Я Ге, із задоволенням продовжувала б, попри істинні почуття.
В цьому житті вона вже попередила Цзянь Бінь, тому родина Хе має бути готова до зберігання власних секретів.
-Скажи, як так вийшло, що він був у нас? Шукав тебе?,- навіть якщо Фан і знала правду, все одно довелося вдавати необізнаність.
Молода дівчина зам'ялася та видала.
-Він був поранений, тому прийшов і сховався у нас. Можливо, знав як в нашому маєтку безпечно.,- швидко придумала відмовку, не наважуючись сказати матері, що це вона привела його.
Ненька трохи стиснула губи та сказала.
-Так от що сталося? Схоже, нам доведеться звільнити охоронців, які навіть і не знали, що хтось вдерся на територію. На щастя, це не була погана людина.
Тільки тому, що її дочки не було вдома в останні декілька днів, Фан не турбувалася про термін перебування юнака. До того ж бажання ще декілька днів поспостерігати за неймовірною першої допомогою Я Ге взяло верх. Інакше до поліції вже б надійшов дзвінок.
Минуло, здалося, ціла вічність, перш ніж доктор нарешті закінчив огляд пацієнта, вийшовши до приймальної.
Чоловік з сивим волоссям спохмурнів та запитав.
-Хто з вас його найближчий родич?
Цзян Я підняла голову, промовивши хрипким та пересохлим, можливо через не достаток води, голосом.
-Я подруга. Як він?,- вона раптом відчула тривогу, побоюючись поганих новин, хоча останні декілька днів догляд за раною був ретельним. Все має бути в нормі?
Лікар мовив.
-Він не в дуже гарному стані. Ви доставили його надто пізно.
Почувши ці слова, Цзюн Жун захотіла запустити феєрверк з тріумфом.
КАРМА!
Потім вона перевела погляд на дочку, в якої губи зблідли, а обличчя виражало лише одну емоцію – жах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ChickLitПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...