Я Ге щосили намагалася приховати присутність Сяо. Два незнайомці, розділяючи один секрет, залишалися разом день у день, посилюючи особливу атмосферу, що була очевидна навіть через відеозапис. Дівчина також заборонила іншим входити до кімнати, примовляючи про здатність самостійно прибирати та не бажанням збільшувати роботу слуг.
Неушкодженою рукою юнак вчив Цзян користуватися зброєю, збільшуючи фізичний контакт та з кожним днем все більше і більше прив'язуючись до рятівниці. Дочка Лі, яка зазвичай була дуже чутлива до подібних любовних речей, цього разу засліпила очі, не маючи ані найменшого уявлення про почуття Ван Сяо. Вона вважала його тільки другом, хоча неоднократно ця межа розпливалася погладжуванням волосся.
Все вірно. Ге кожного разу вихвалялася дружбою з такою людиною, завжди підтримуючи та допомагаючи «другу».
Її здатність не помічати істину перебільшено повпливала на Фан Цзюн, що викликало сумніви вірності сину. Проте вона зовсім не засмучувалася, а навпаки потерпала від радості, відчуваючи неперевершену здатність дівчиська знижувати власний інтелект. Ван застосовував багато сили, замишляючи злочини проти її сім'ї, вловлюючи кожну дрібницю, але зараз, перед коханою, поводився неначе телепень: дозволив їй надати першу допомогу, зовсім забувши про термін лікування ран.
Можливо, в цьому і полягало кохання.
До нещастя цих двох, райські дні продовжилися недовго – Цзян Я Ге все-таки не була професійною медсестрою. Не маючи досвіду вигоювання травм, вона брала всі методи лікування з Байду (китайський аналог Google), навіть не провівши елементарний етап – дезінфекцію. Врешті-решт, хворий підхопив ще й інфекцію, що спровокувало високу температуру.
Вона мучилася від нервовості – намагалася поліпшити ситуацію жарознижувальними препаратами, прикладанням холодних рушників до лоба та іншими порадами інтернету – нічого не допомагало. Ван Сяо мав таку лихоманку, що обличчя зафарбувалося буряково-червоним цвітом. Цзян не хотіла, аби з ним щось трапилося, тому, стиснувши зуби, вирішила відвести потерпілого до лікарні, навіть з ризиком викриття.
Прийнявши рішення, Ге почала активно діяти: надягнула на Ван Сяо кепку, маску та окуляри, насилу допомагаючи піднятися. На щастя, бувши в напівпритомному стані, чоловік зміг трохи прийти до тями, допомагаючи підняти власне тіло, інакше б було досить складно залишити кімнату.
Вона щосили намагалася не видавати жодного шуму і була рада, що Лі не мають забагацько помічників. Це зменшувало вірогідність підслуховування, але маєток все одно залишався величезним, і кожен крок посилювався в декілька разів. Цзян Ге завжди кортіло жити у великому будинку, будуючи ілюзії голубої крові, але зараз весь час хвилювалася, відчуваючи неймовірно довгий шлях до дверей. Здавалося, кожна секунда повзе все повільніше та повільніше.
Нарешті пара дійшла до виходу...але почулися кроки та в'ялий тон.
-Я Ге, що ти робиш?
В наступну мить запалилася люстра.
Раптове світло вдарило зіниці дівчини, яка рефлекторно закрила очі від подразника, відчуваючи як серце трохи не стрибнуло до горла.
Нова дочка нарешті оговталася – під світлом стояла Цзюн Жун, спрямовуючи на неї холодний погляд. Хоча вона мала вік, більше за сорок, на гладкому та чистому, неначе фарфоровий витвір мистецтва, обличчі не було жодної зморшки, властивої цій порі.
Від переляку хватка рятівниці ослабла, і Ван Сяо впав на підлогу з гучним «БАМ». Схоже, це було дуже боляче, і швидше за все, його травма ще більше потребувала професійної допомоги.
Пані Фан стиснула губи, замислюючись, чи не зламав цей бовдур кістку або дві? Чи буде хтось здатен врятувати пошматовану кінцівку?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...