Частина 30. Милий та безвинний (1).

82 13 3
                                    

Очі страшенно розширилися від гніву – як у цього покидька вистачило сміливості шантажувати високопоставлену людину, ще й після втечі?

Невже не боявся повісти до суду?

У цей момент Лі переповнило сильне бажання з’явитися в поліції, що швидко зникло – зі сумом зрозумів, що не посміє такого вчинити. Якби таке сталося – розкрив свої таємні сторони, а репутація зіпсувалася б навіки. Для такого ‘’високого’’ чоловіка, як він, не було нічого жахливішого, ніж втрата обличчя перед іншими.

Сума, якою Хе Мін шантажував його, не варта такого ризику, навіть факт витрачання половини капіталу, що переводилася останні десять років – нічого не змінить. Цей художник, врешті-решт, був його працівником більше ніж десять років – за стільки часу можна дізнатися про особу все.

Ван завжди вважав, що досить просто утримувати його сина і наказати кільком чоловікам наглядати за родиною – врешті-решт Пан завжди вищий за підданих. Навіть і уявити не міг, що людина, на яку весь цей час дивився з високу, зможе так підставити.

Ван Цзинь важко зітхнув, вени виступили на тильній стороні рук, неначе отруйні змії – коли-небудь точно помститься цьому Хе, він не зможе ховатися вічно.

Його очі сповнилися стражданням.

Шофер випадково поглянув у дзеркало заднього виду і ошаленів – почувався настільки враженим, що навіть сповільнив швидкість руху.

Після того, як Пан Лі вийшов з транспорту, вже прийшов у тяму – треба зберегти манери джентльмена перед Ван Сісянь. Купив телефони: для себе та шофера.

Як би не намагався приховати емоції, жінка все одно здогадалася – тон голосу став ще м’якшим та ніжнішим, що остаточно розвіяло похмурі думки всередині голови.

Переповнювався емоціями – все ж таки вдалося повернути сестру коханої. Якби з’явився зараз перед дружиною, не був впевнений, що зберіг би такі події в таємниці.

Під час смакування атмосфера між ними ставала більш інтимною. Ван коротко розповіла все, що сталося після повернення до рідної країни, а Лі заговорив про племінницю – найближчим часом привезе її в гості, аби родичі змогли возз’єднатися.

Поки вели бесіду, обличчя ставали все ближче та ближче одне до одного. Звичайно, чоловік не звертав на це уваги, просто відчув, що співрозмовниця дуже дбайлива особа, котра говорила слова, які викликали приємні почуття.

-Бос Лі.,- пролунав знайомий чоловічий голос.

Обернувся та перевів погляд у напрямі тембру, побачивши людину чоловічої статі середнього віку в повному костюмі. Швидко зрозумів – Бос Су, людина, з якою пов’язано безліч ділових стосунків.

Рефлекторно трохи відсторонився від дівчини, кивнувши на знак вітання.

-Бос Су.

Поважний підійшов до столика, кинувши на незнайомку декілька поглядів зі зухвалою посмішкою.

-Так от що вам подобається, Пане Лі.

Тітка новоспеченої дочки не знала, що відповісти, тому просто опустила голову.

Цзинь не хотів так все залишати, тому пояснив.

-Ні, вона просто моя гарна подруга.

Су підморгнув йому та промовив.

-Я зрозумів. У мене теж є декілька таких гарних друзів.,- трохи переговорив про справи та збирався піти, але перед цим поглянув на співбесідника та нагадав.,- Бос Лі, це нормально, що у таких осіб, як ми, є гарні товариші, але ви повинні пам’ятати, що саме головне – ваша дружина в будинку. Не кажучи вже про те, що Бос Фан завжди добра до вас – уявіть, хто б з інших дружин, дозволив витрачати мільярди на хобі, не кажучи ні слова. Було б неправильно скривдити таку жінку. Крім того, сторонні дівчата проявляють прихильність тільки заради грошей. Не варто відноситися до цього серйозно.,-  в кінці подивився на ‘’друга’’, закінчуючи пораду.

Сісянь була настільки засмучена такими словами, що не могла стримати почервоніння очей.

Бос Су нагадав Лі про обов’язки тільки з однієї причини – зрозумів зі спілкування між ними, що хтось трохи серйозний у власних намірах – перейматися про те, що відчуває жінка, навіть не став.

Обличчя Пана Лі відразу ж позеленіло – звідки всі дізналися, скільки він витрачає на антикваріат та картини? 

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now