-О Боже! Цей браслет просто прекрасний!
Лі Сінь Юнь радісно дивилася на нефритову прикрасу, що була подарована мамою.
-Це ж крижаний нефрит, вірно?
Як Молода Пані родини Лі, вона більш-менш розбиралася в коштовностях та каменях.
Фан Цзюн Жун злегка зігнула губи та відповіла.
-Так, це він.
-Мені здається, що він краще, ніж навіть звичайний, та майже скляний.
-Я куплю тобі ще красивіший на день народження.
Їй краще було витратити всі гроші, аніж зберегти для цього дуету батька та сина.
Очі дівчини зіщулилися, від чого виглядала ще більш крихкою, ніж зазвичай.
-Дякую, ненько.
Згадавши, що тільки-но сталося у вітальні, спохмурніла та запитала.
-Мамо, що відбувається з татом останнім часом? Чіпляється до мене з будь-якого приводу відколи приїхала ця дівчина.
Сінь Юнь не була рада такому зверненню з боку власного батька, та, враховуючи характер, причіпки не змусили б її відступити, а навпаки дати ще агресивнішу відсіч. Це була не перша сварка з татом. За останні декілька днів вже кілька разів таке відбувалося.
Відчула, що будинок все менше і менше схожий на рідний.
Фан безпристрасно промовила.
-Не звертай на нього уваги. У тебе все ще є я.
Дочка трохи подумала та відповіла.
-Це правда.,- потім продовжила.,- У мами набагато краще око. Чжун І добріша, ніж Цзян Я Ге. Принаймні, перша не ходить з таким видом, ніби знущаюсь з неї день у день.
Вона раніше не особливо любила дівчину, яку привела мати, та хотіла про це розповісти, але тепер, коли раптом помітила, що Цзюн сьогодні має інший вигляд, перевела тему.
-Ех, мама, ти перейшла на нову косметику? Чому твоя шкіра виглядає все краще та краще? Макіяж сьогодні виглядає так природно.
Що за дитина!
Вона сьогодні взагалі не наносила навіть краплю косметики, тому й відповіла.
-Ні, не зовсім. Я кілька разів ходила на процедури по догляду за обличчям, от і все.
-У який заклад? Теж хочу туди сходити.
Увага дочки швидко перемінилася.
Пані Фан трохи порозмовляла, і в результаті їй стало легше. Планувала почекати, поки прийде звіт про стан здоров’я. Якщо все буде добре, то вона дозволить дочці спробувати пігулки ‘’Краса’’ та зробить найкрасивішою дівчиною на дні народження.
Також запитала, чи не хоче вона відправитися куди-небудь в подорож, але та відразу ж відкинула цю ідею. За її словами, останнім часом сонце було занадто сильним, якби поїхала зараз, то могла б стати ще на один відтінок темніше. Не хотіла бути чорним лебедем у свій день народження. Цзюн Жун, врешті-решт, керувалася перевагами Сінь Юнь, тому не стала наполягати на цьому.
Потім жінка відправилася у "Білий Журавель", аби зустрітися з подругою. Сюй Вей Вей була компетентною людиною і за останні декілька днів вже закінчив розслідування.
Сівши напроти Фан, відразу ж перейшла до справи.
-Ім'я художника, що написав картини для Лі, Хе Мін. Малював для нього десять років. Директор завжди перезакував гроші митцю, потім вони переправлялися назад на іншу картку, що належить твоєму чоловікові. Окрім Міна, був ще один художник, та зник, просто перестав займатися подібними операціями. Ван Цзинь платив 50 000 доларів за кожну картину.
Очі жінки заблищали.
-Який економний виблядок. Заплатив тільки таку суму.
За роки роботи цей Хе написав не менше 50 картин.
Сюй трохи поміркувала та промовила.
-До речі кажучи, за останні декілька років закон в цій області трохи змінився. Тепер створення та продаж підробок також незаконні.
Жун кивнула.
-Хоча в антикварному крузі людина сама вина в тому, що не змогла розпізнати підробку, це всього лише негласні правила. Кінець кінцем, це те, що говорить закон.
З тією сумою, про яку вони говорили, Хе Мін міг бути засуджений до по життєвого ув’язнення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ЧиклитПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...