Частина 51. Я хочу розлучення. Ти мені огидний.

112 15 4
                                    

-Я завжди казала, що не варто слухати солодкі щебетання чоловіків. Поглянь, Лі Ван Цзинь так добре ставився до тебе в минулому, а зараз його суть, нарешті, проявляється. Навіть не розумію, що з його типажем? Як може бути до смаку така жінка? Але не засмучуйся. Я вірю, що він не має до неї серйозних почуттів. До розлучення не дійде.

Сунь, можливо, і намагалася заспокоїти словами, але погляд говорив про зворотне. Вона запросила Пані Жун на зустріч і з нетерпінням чекала показу відео.

Від таких розмов Мей захотілося пити, тож вона зробила ковток напою, невдоволено помітивши, що співрозмовниця притихла. Фан не плакала й нічого не говорила, просто уважно дивилася доказ. Пані Сунь Мей відчувала себе так, немов отримала удар по голові.

-Хіба ти не хочеш що-небудь сказати?

Фан Цзюнь, нарешті підвела очі й мовила:

-Правду кажучи, останнім часом я більш-менш відчувала, що дещо не так, але вирішила довіритися чоловікові.

Жінка гмикнула.

-Якщо словам людей можна сліпо довіряти, то й раки на горах свистять.

Поступово вона втрачала інтерес до розмови. Весь цей час Сунь хотіла лише показати істинне обличчя Ван Цзиня, аби, нарешті, перевершити суперницю. Але зараз відчувала менше щастя, ніж очікувалося.

-Ніколи и не подумала, що в нього роман з тіткою Ге.

Дуже шкода, що Цзяюнь не плакала, декілька капель сліз, напевно, зробили б цю історію переконливішою.

Попри брак офіційного визнання дочкою, Бос Лі був настільки добрим до Цзян Я, що не один раз запрошував її на зустрічі. Отже, більшість людей їх оточення знали про статус дівчини.

Пані Сунь похитала головою і продовжила:

-Ви тільки подивіться на неї. Невдячна, білоока вовчиця*. Вже нічого не виправиш, ти привела до будинку хижака. Можливо, Ван дав Я титул заради коханки.

*Цей вислів використовується для опису певного типу людей, що виявляють байдужість, хитрість або холодність до інших, особливо в ситуаціях, коли прояв співчуття, допомога або моральна підтримка є необхідним.

Чим більше жінка говорила, тим дужче вірила у власні слова і зневажала Цзиня.

-Все гаразд, усі чоловіки зраджують. Найважливіше – контролювати фінанси родини. Проблема в тому, що ти йому занадто довіряєш!

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jul 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Відродження злісної свекрухиWhere stories live. Discover now