Не бажаючи визнавати власну нікчемність, Лі Ван Цзинь, тримав рот на замку. Хрча стримувати весь потік словесних емоцій було подібно тортурам.
Оскільки гарний настрій був втрачений, чоловік нічого не промовив, дозволивши дружині спокійно провести час. Фан Цзюн прикрила очі, почавши роздумувати з приводу змісту книги. Раптом в голові відобразився дуже важливий фрагмент.
Згідно зі спогадами минулого життя, Цзян повинна врятувати Ван Сяо в найближчі декілька днів. Спомини все поповнювалися – отримавши браслет, дівчина успішно розробивши крем з нефриту, після чого, врятувала юнака за допомогою "Білого Нефриту", сховавши під ліжком. Так Ван і закохався в добру дочку родини Лі, яка ніколи не дивилася на нього з упередженням, спрямовуючи меч в ту сторону, куди веліло маленьке серце Ге.
Пані Жун гадала це має статися в найближчу добу.
Її губи трохи викривилися, замислюючись, як же в цей раз Цзян Я буде лікувати хворого, без чарівного зілля – крему. Чи відвезе в лікарню або використовуватиме підручні засоби? Цзюн Жун сподівалася, що останнє. В цьому випадку, навіть незначна травма, через затримку лікування перетвориться на величезну проблему. Тоді можна й викликати поліцію.
Іноді Цзюн не розуміла, хіба перша реакція на зіткнення з пораненим, явно злочинцем зі злісним виглядом – не подзвонити в поліцію або відвести до лікарні? Що було в голові цього дівчиська, коли та привела його додому і спробувала самотужки вилікувати?
Пані трохи подумала і дійшла висновку – справа, мабуть, в зовнішності! Врешті-решт, Ван Сяо був симпатичним молодим чоловіком. Як же ще Хе Шухуа могла втратити голову?
Та клопоту це точно не вчинить - камери вже давно готові, ще до переїзду "донечки".
***
Ніч, яскравий місяць та декілька зірок. Цзян Я Ге поверталася додому, тримаючи рюкзак в руках. Сьогодні вона гуляла з сусідками по кімнаті й не помітила часу. Залишилося лише телефонувати шоферу, аби повідомити куди приїхати, але Чжун І вже заклопотала чоловіка. Ну, рішення відправитися додому самостійно – не таке вже й погане.
Вона згорнула за кут, тінь накрила тіло, падаючи на землю. Наступна секунда – терпкий запах крові.
Я Ге крикнула, але перш ніж голос видав новий викрик, помітила красиве обличчя. Вона завмерла. Лі Шицзе, з яким вона жила під одним дахом, мав неймовірну зовнішність, але цей дивний хлопець - майже неповторним. Крім того, він поширював неймовірний чоловічий запах, від якого слабшали коліна.
-Якщо ти посмієш видати хоча б звук, вб'ю. А тепер відведи до себе.
Чоловік повалив дівчину на землю, приставивши холодний метал до шиї – пістолет.
Ван Сяо нагадував вовка – небезпечний, але водночас дуже привабливий. Вона закусила губу та прошепотіла.
-Ви поранені. Я можу допомогти.
Очі незнайомця наповнилися настороженістю, воліючи щось сказати, але врешті-решт рука впала, а мозок втратив свідомість.
Цзян трохи почекала, перш ніж спробувати вибратися з-під чоловіка. Під світлом вуличного ліхтаря вона помітила страхітливо криваву діру в лівій руці й нестримно зблідла. Схоже, йому було дуже боляче. Червона рідина все ще витікала і крапала на землю.
Дівчина трохи вагалася, але нарешті, вирішила відвести "тіло" додому – чи не заберуть хлопця до поліції, після лікарні? Як би злісно він не виглядав, Ге відмовлялася вірити, що людина з таким обличчям – злочинець.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відродження злісної свекрухи
ChickLitПісля самотньої смерті в психіатричній лікарні Фан Цзюнь Жун виявила, що була злою свекрухою в романі про любов у відомій родині. Головна героїня - її невістка, була улюбленицею. У романі вона була доброю та милою, а головний герой любив її так силь...