% سلام .... امممممم .... ینی من .... بکهیونم .... اسم تو چیه ...
& فکر کردی چند سالته ؟
با بی حوصلگی گفت و نگاه در هم و گیج بکهیون شد جوابش ... نفس عمیقی کشید و خواست سرش رو دوباره بذاره روی میز که پسری که حالا میدونست اسمش بکهیونه دوباره به حرف اومد و دستش رو روی بازوش گذاشت و مانع گذاشتن سرش روی میز شد ....
% من من تازه ۱۸ سالم شده .... یعنی خب تو هم مثل منی .... ینی امگایی .... و خب من فکر کردم شاید بشه که .... شاید بشه که ما با هم چیز باشیم ... یعنی دوست باشیم .... اره ....
& من لوهان ... پارک لو هان ... اوکی ؟ و چی شد که فکر کردی میتونی به خودت اجازه بدی یا خودت رو در حدی ببینی که بخوای به من در خواست دوستی بدی ... همین که بغل دستم نشستی هم باید بهش افتخار کنی ...
% میدونی خیلی از خود راضی و احمقی میدونی من کیم ؟ ... کیم بکهیون اوکی ؟
بکهیون انتظار هر چیو داشت جز یه پوزخند و بی تفاوتی پسری به اسم لوهان ... بعدم سرش رو گذاشت روی میز و گفت ...
& هر کی می خوای باش ... فقط مزاحم من نشو ...
بک فکر کرد باورش نشده پس یه بار دیگه از شونش گرفت و با شتاب بلندش کرد و گفت ....
% ولی من جدی گفتم .... اون ... او...ن چیه ؟؟؟بینیت داره خون میاد ؟؟؟؟؟
&شت .... لعنتی ....
دستشو گرفت زیر بینیش و همزمان با ورود معلم از کلاس بیرون رفت ...
..........
+سهون... فکر کنم برای لوهان اتفاقی افتاده ... این بو ...
_من حواسم هست ... میرم ببینم چ خبره ...
چان با نگرانی گفت ولی قبل از این که جملش تموم بشه سهون هول شده و با شتاب از جاش بلند شد...
وقتی رسید ، لوهان داشت با وسواس غر زدن بینیش رو تمیز میکرد ... ولی خب تو بند اوردنش مثل این که خیلی موفق نبود ....
سهون اروم بهش نزدیک شد و دستش رو گذاشت روی شونش و به خودش نزدیکش کرد ... لوهان که با حس دستی رو شونش شوکه شده بود ... جیغی کشید و به جای حس فرمون ها برگشت سمت سهون ... با این کارش چون سهون خیلی نزدیک بهش ایستاده بود و به سمتش قامتش رو خم کرده بود لبش تماس سطحی با لب سهون ایجاد کرد و باعث شد اون رو به عقب هول بده ....
YOU ARE READING
🐾Don't Blame Me 🐾
FanfictionComplete ✅️ 🐾 Don't blame me {!من رو سرزنش نکن}🐾 ژانر✔️ : رمنس ، خانوادگی ، کمی طنز ، معمایی ، اسمات ، امپرگ ، امگاورس ، ومپایر، روزمره ، روانشناسی کاپل ها✔️ : چانبک، ویمین و ... *************************تکه ای از فیک _اون پسره رو دوست داری؟ هوم؟...