Part20(میتونی دی او صدام کنی)

223 56 21
                                    

*کاور رو ببین تو رو خدا ... این همه زیبایی پیگرد قانونی نداره ؟*


؟ سلام چان ... چیشد ...؟!

+ سلام خاله ... من به قول خودم عمل کردم ... دیگه بقیش با خودتونه ... قرار داد امضاء شد ...

......................................................................................................

Writer pov

-لو بیا باید بریم ... کجا موندی ؟!!

=یادم نمیاد گفته باشم می تونی لو صدام کنی ...

-هه ... بویااااا .... از همین اول صبحی شروع کردی ؟!! چرا اخه سوزنت فقط رو من گیر کرده ... با اون هیونگتم خوب شدی ... من خار دارم ؟؟

+خیلی حرف میزنی کریس جدا خودت خسته نمی شی ...

_ یااا چتونه شما ... تقصیر منه که غصه شما رو میخورم ... لیاقت ندارین ...

*تو خوبی ...

چانیول این رو خطاب به کریس با لحنی که داد میزد رسما داره مسخره می کنه گفت ولی خب گفته بودم که کریس هر چیزی رو مطابق با اون چیزی که دوست داره ، میشنوه ... و کلا این یه قاعده ی کریس محوره بقیه باید سعی کنن خودشون رو مطابق با این موضوع تغییر بدن ...

_من اره خوبم مرسی ... چانیول فقط تو رو از بین اینا دارم ... ممنون که همیشه مراقبمی و گر نه از دست اینا تا حالا صد بار دق کرده بودم ... مرده بودم ...

مشاهده فرمودید ... این فقط یه نمونه کوچیک بود پس از این به بعد هرچی خواستید بهش بگید لطفا از تو لفافه صحبت کردن بیرون بیایید و اون قضیه قشنگ و باز شده با توضیحات کامل مطرح کنید ...

+کریس الان واقعا جدی هستی ؟! ... به قول یه بزرگی من واقعا به هیونگ های با هوش تری نیاز دادم *(دلم میخواد اکسوالا این واقعه رو فریاد بزنن الان >_< )


_یااااا ... الان با من بودی ؟!

+نه نه اصلا به خودت نگیریا ...


_گفتم و گرنه من که هوش و ذکاوتم زبان زده ...

+ اره حتما ...


*تا برسیم به موسسه موریم کوفتی می خواید شر و ور ببافید بهم ... اگه این طوره که حس می کنم پیاده برید بهتره تا بیشتر از حضور هم فیض ببرید ... بزنم کنار؟!

مثل این که چانیول باز هم بخاطر حرف های بی سر و ته بقیه کلافه شده بود ...و اصلا دور از ذهن نبود اگه واقها همین الان ماشین رو نزنه کنار و پیادشون کنه ... پس بهتره کوتاه بیان چون این چانیول ، الان اصلا شوخی بردار نیست ...

_نه چان الان که فکرشو می کنم می بینم خوابم میاد ... ااااا گفتم خواب ... براتون نگفتم دیشب چه خوابی دیدم نه ؟!!

🐾Don't Blame Me 🐾Where stories live. Discover now