Part22(امگا بودن جرمه!)

226 56 9
                                    

Baek pov

اصلا نمیدونم چرا قبول کردم که اون دو تا پارک رو راضی کنم بیان ... جدا من چمه؟! ...
چرا جدیدا همش دارم گند میزنم ...
اصلا به درک ...
دیگه برام مهم نیست ...
تهیونگ هر چی میخواد بگه ...

نمیدونم الان دقیقا با خودم لج کردم یا با تهیونگ یا فقط می خوام روی لوهان رو کم کنم ...
ولی هر چی هست دیگه خسته ام ...

اگه میخواستم همون جور بمونم ، یا باید تا ابد تو خونه می موندم و مثل گناه کار ها زندگی می کردم اونم فقط بخاطر چیزی که دست من نبوده ...

مگه من انتخاب کردم که یه امگا باشم ... ؟؟!

یا اصلا امگا بودن جرمه ؟!؟

با این کارشون به هر کسی اجازه میدن که هر جور دلش خواست باهام بر خورد کنه ...
حق هم دارن وقتی خونوادم اینجورین نباید از کسایی مثل لوهان توقع بیشتری داشته باشم ...

تنها کسایی که درکم می کنن و برای چیزی که هستم ارزش قائلن یا بالاخره لااقل کاری به کارم ندارن لوکاس و مارک هستن ...

واقعا چرا باید برای این موضوع هر روز شات بزنم تا کسی رایحه لنتیم رو متوجه نشه ...

چرا اون الفا های احمق یاد نمی گیرن چه طور جلوی خودشون رو بگیرن ...

من جدا خسته ام ... خسته ام از این حصار لعنتی که برام ساختن ...

خسته ام از پنهان کردن خودم ...

خسته ام از هیت شدن هر ماهم و جوری بهم نگاه می کنن انگار زامبی دیدن ...

دلم می خواد برا یه بارم که شده بی امر و نهی روزم بگذره ...

بدون این که بهم بگن خودت رو قایم کن ...
من هیچ اشتباهی نکردم ...
من فقط یه امگام ...
و تنها چیزی که میخوام اینه که بتونم مثل بقیه عادی زندگی کنم ...
دلم میخواد بدوم ...
تنهایی قدم بزنم ...
بخندم ...
نفس بکشم ...

بی اون که کسی بگه هیس دهنت رو ببند تو یه امگایی و این جا پر از الفاست ...

چرا الفا ها رو یه جا نمی بندن تا بالاخره گرگشون خودشون رو از بین ببره ...

این جوری دنیا قشنگ تر نمیشه ؟! ...

این جوری نه جنگی هست ...
نه دلشوره ای ...
نه تحدیدی ...
نه بی رحمی و تبعیضی ...
میدونی چرا دنیا رو الفا ها می گردونن ؟! ...
فقط برای این که عشق رو از بین ببرن ..
زیبایی رو از بین ببرن ...
زندگی رو از بین ببرن و نفس ها رو قطع کنن ... دنیایی که اونا درست میکنن ...
دنیا نیست ...

جهنمه ... !

.............................................................................................................

بازم یه روز مصیبت بار دیگه ...

اوکی بلند شو بیون بکهیون که امروز هم باید برای نفس کشیدن بجنگی و تلاش کنی تا زنده بمونی ... و تنها دلیلت برا نمردن ترس از مرگ باشه ...

🐾Don't Blame Me 🐾Where stories live. Discover now