**** 5SOS ALERT **** dit wordt een verdeelt hoofdstuk !!
April POV
"Tien"
"Negen"
"Acht"
"Zeven"
"Zes"
"Vijf"
"Vier"
"Drie"
"Twee"
"Eén"
"Gelukkig Nieuwjaar!" gilde iedereen door elkaar; al mijn tantes, nonkels, oma's, opa's, en zo verder zijn aanwezig en ik zit bij tante Gemma op schoot. Papa Niall kwam met een groot toetje op ons af en ik keek lachend toe hoe hij probeerde niet te struikelen. "Een snoepje voor mijn snoepje", grinnikt hij. "Dank je pappie!" kirde ik. "Moet je een vorkje hebben?" vraagt hij. Ik knik; ooit al een dessert met slagroom en chocoladesaus gegeten zonder vork? Ik wel en dat gaat niet simpel. Ik prik in het chocoladecakeje, haal er een stukje uit en er komt nog meer chocoladesaus uitgelopen. "Wauw papa!" gilde ik. Hij begint te lachen en komt naast me zitten. "April is het lekker?" vraagt tante Gemma. "Ja", zeg ik kauwend. "Tut tut, April schat, niet praten met je mond vol", zegt oma Anne. "Sorry mam, ik vroeg der iets", oma Anne knikt en knipoogt naar me. "Zayn, dans met me!" kirt papa's zus naar hem terwijl ze haar armen om zijn nek slaat. "Zusje ik denk dat jij dronken bent", zegt hij. "Tuurlijk niet, hoogstens wat aangedaan maar niet dronken!" Papa kijkt haar aan alsof ze net zei dat ze een jongen was. "Yeah right", hij rolde zijn ogen en kwam naar me toe. "Ben je nog niet moe?" Ik schud mijn hoofd. "Mooi zo, dan kan je met mij dansen!" Hij tilt me op en drukt me tegen zich aan. Het liedje "Good girls" van 5 Seconds of summer speelt door de boxen. Calum, Michael, Ashton en Luke zijn goede vrienden van mijn papa's. Morgen komen ze bij ons op bezoek en gaan we gezellig met zen allen naar de dierentuin. Dat was niet mijn idee. Maar papa Nialls. Luid zingt papa mee: "'Cause good girls are bad girls that haven't been caught!" Grinnikend hou ik zijn nek vast terwijl hij maar blijft ronddraaien.
Zayn POV
Als de klok drie uur aangeeft ben ik abnormaal melig aan het ronddansen. "Let me kiss you!" roep ik overdreven luid. Ik huppel naar April en geef haar misschien duizend kussen op haar gezicht met als gevolg dat ze me raar aankijkt en luid begint te lachen. Inderdaad, ze slaapt nog niet, om een of andere vreemde manier is ons meisje niet moe om kwart voor acht. Hoe dan ook; de familie is naar huis gekeerd, ten minste naar een hotel. Het zou te zwaar zijn om bijvoorbeeld Nialls ouders en Gregg met Theo en Denise nog naar huis te laten gaan. We hadden aangeboden om in de logeerkamers te blijven; maar dat wilden ze niet en we hadden ook niet voor ieder een kamer. "So tell me girl if everytime we tou-ou-ouch, you get this kinda ru-u-ush, baby say yeah yeah yeah! Yeah yeah yeah! If you don't wanna take this slow and you just wanna take me home, baby say yeah yeah yeah! Yeah, yeah! And let me kiss you!" Gierend laat ik me in de zetel vallen, terwijl April helemaal hyper als een driejarige door de woonkamer rent en springt. De cameramannen staan er wat vreemd bij maar zoals al gezegd: het is real life dus waarom zouden we anders doen dan we zijn? Niall ligt op de grond en beweegt zich als een vis op het droge terwijl Louis op hem zit en heel de tijd "Juh paardje juh" gilt. Harry is dan weer druk in de weer met een abnormaal grote spuitbus slagroom en probeert bij zichzelf een baardje te spuiten dat ook echt zou blijven hangen. Tevergeefs valt het iedere keer weer van zijn kin. Liam heeft al het bestek -buiten de lepels natuurlijk- en probeert een heel leger te maken, brullend rent hij heen en weer tussen alle soorten vorken, messen en ander kookgerief. "Wat gaan we verslaan? Juist ja! De spoons!" Ik lig hikkend in de zetel toe te kijken en voel dan een gewicht op mijn schoot springen. "Woe-oe-oe-oe-oe" doet April, met haar hand voor haar mond zwaaiend als een indiaan. Dan zonder waarschuwing valt ze in slaap en hoor ik enkel nog haar lichte gesnurk. Liam gooit alle keukengerief in een zak en "bowlt" ze naar de keuken en ook hij valt neer op één van de sofa's. Ter plekke vallen Niall en Louis neer op de grond en ik hoor ze luid snurken. Zo ook gebeurt hetzelfde bij mij en Harry. Enkel valt Harry in slaap op de koffietafel.
JE LEEST
I am adopted by 1D
FanficApril heeft altijd al een buitengewoon leven geleid. Dus als ze plots wordt geadopteerd door popsterren en daarmee de wereld rond reist? Een fluitje van een cent. ~~~ -One Direction is echt -5 Seconds Of Summer is echt -Little Mix is echt -Ik hou me...