27: End up here

2.2K 76 33
                                    

Harry POV

"April, wil je even hier komen schat?" vraag ik haar. Ze knikt en laat Zayns hand los. "Waarom weiger je met de anderen om te gaan?" Ze kauwt op haar lip en staart naar de grond. "April, ons kan je dat toch vertellen?" Ashton komt erbij staan. "Ome Ash en papa Niall zijn heel verdrietig, wij zijn allemaal heel sip dat jij niet meer met ons wilt spelen, je hebt bijna elke attractie al met papa Zayn gedaan, dat mag natuurlijk, maar wij zien dat er iets is, dus zeg maar, wat is er?" Tranen beginnen over haar wangen te lopen en ik trek haar in mijn armen. "April?"
"Ik wilde jullie niet verdrietig maken", snift ze. "Mijn lieve, kleine meid toch", de brok in mijn keel probeer ik te negeren. Ik aai over haar haren en hou haar dan op armlengte van me af. Louis en Liam komen erbij staan. Luke komt ook kijken. "Waar zijn papa's en oompjes?"
"Papa Zayn en Niall zijn samen met ome Michael en Calum in dat", zeg ik wijzend op de Speedy Bob. "April, how did we end up talking? In the first place?" vraagt Luke aan haar. "Ja lieverd, sinds wanneer zeg je niet meer alles tegen ons?" vraag ik haar opnieuw. "Ik wil het vertellen maar ik kan het niet!" roept ze. Ze wurmt zich los uit mijn armen en begint te rennen. "April wacht!" Ik ren achter haar aan en wring me tussen mensen door. "April alsjeblieft!" Ze duikt ergens in de bosjes en rent verder tot een groot, kleurrijk gebouw waar 'kinderland' opstaat. Ze rent naar binnen en ik kan haar nog net zien wegduiken achter verschillende tafeltjes. Ik vertraag mijn tempo en schuifel naar haar toe om haar niet te doen schrikken. "April?" Ze kijkt geschrokken op en de tranen op haar wangen zijn niet te ontwijken. Je ziet ze hoe dan ook. "Liefje?" Ik open mijn armen en ze spurt naar me toe. Ik sluit haar in en til haar op. Helemaal in trance snikt ze en grijpt mijn haren vast. Ik ga op een stoel zitten en wieg haar heen en weer. "Papa, ik wil het straks zeggen, maar nu nog niet", snikt ze. "Oké, als jij weer normaal doet."

Zayn POV

"Waar waren jullie?" vraag ik hen zodra ik Harry en April zie aankomen? "Weten jullie niet hoe bezorgd we waren? April, ome Ashton zei dat je wegliep?" Harry kiest Aprils kant. "Laat haar Zayn, ze is een beetje verward", erg zeker komt het er niet uit. "Nou kom op", probeert Niall, "laten we de rest nog doen, ik heb gelezen dat er nog twee waterattracties zijn!" Hij begint te lopen naar de plek waar April en Harry vandaan komen. We volgen hem. Ik loop naast Calum die wat probeert op te vangen van het gesprek tussen Ashton, Liam en Harry. Terwijl Michael April op zijn rug draagt en Niall rent naar de eerstkomende attractie, die wel interessant is toch, genaamd Dreamcatcher. "Papa? Mag ik daar in?" vraagt April verbaasd. "Vanaf één meter mag je erin met begeleiding, dus ja dat mag", antwoordt Liam. "Gaaf!" gilt ze uit. Ze laat zich van Michaels rug zakken en holt naar Ashton. "Ome Ash, ga jij met mij mee?" Een glimlach verschijnt op zijn gezicht en hij knikt. "Alright, dus wie gaat bij wie?" vraagt Louis. "Ik ga bij Calum!" gilt Niall. "Michael en Luke oké?" Geknik. "Dan nog.. Liam bij Zayn en ik bij Harry", hij haalt zijn schouders op, neemt Harry bij zijn arm en rent naar de ingang van de attractie. "Kleuters", gil ik hen achterna. We rennen hen achterna en gaan wachten in de rij voor de attractie. "Eindelijk, dat duurde uren!" kreunt Niall als we mogen instappen. "April, verder vooraan is minder eng. Zullen we daar gaan?" vraagt Ashton. De kleine knikt en wordt in het zitje getild. Haar beugels worden dichtgedaan en de gordel wordt dicht gegespt. Daarna gaat hij zitten en doet hetzelfde bij zichzelf. Louis en Harry hebben zich helemaal vanachter gezet en Niall en Calum daarvoor. Luke en Michael gaan helemaal voorin zitten en gillen dat ze willen zien wat er allemaal gaat gebeuren. Liam en ik plaatsen ons in het midden. Als iedereen zit en de beugels zijn gecontroleerd vertrekt het rijtje. We worden niet-stijl omhoog getrokken en daarna vertrekt het op volle vaart. "Ik had mijn schoenen moeten uitdoen!" gil ik als mijn benen loshangen, iets typerend aan deze attractie, blijkbaar. Ik druk mijn voeten tegen elkaar en hoop dat ze het gaan houden. Kindergegil dringt mijn gehoorgangen binnen en een 'vet gaaf' dat erop vervolgt. Veel te snel is de attractie gedaan en staan we weer bij af. "Dat. Was. Leuk!" gilt April waarna ze Liams hand vastneemt en begint te rennen naar de volgende attractie, al staat dat ding aan de andere kant van het park.

I am adopted by 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu