Calum POV
Na het eten gaan we richting het water centrum. Een heel groot gebouw in het midden van de dierentuin waar ze ontzettend veel zeedieren hebben. Als gehypnotiseerd staart Micheal naar de dolfijnen. Ja, Micheal. Huppelend gaat Niall van het ene visje naar het andere zeepaardje en Harry springt op en neer op een of andere trampoline dat een zee moet voorstellen. April houdt een staarwedstrijd met een clownvis. Luke en Ashton staan met Liam en Zayn te praten en Louis staat een wortel te eten terwijl hij met zijn kont loopt te schudden. Een klein handje legt zich op mijn heup en ik kijk neer. Op zou raar zijn. "Hay April", zeg ik. Ze staart me aan en legt dan vermoeid haar hoofd op mijn been. "Ben je moe meisje?" vraag ik maar overbodig. Ze knikt wat en stopt een duim in haar mond. Twijfelend til ik haar op en verbaas me over het lichte gewicht dat het kleintje heeft. Ik wandel richting Louis, die nog steeds met zijn kont loopt te schudden en probeer op een vreemde manier zijn aandacht te trekken. Maar hij blijft knabbelend op zijn wortel kauwen terwijl hij met zijn achterste schudt. Ik ga naar Harry en roep zijn naam. Maar hij hoort me niet. "Hazz!" roep ik. Gefrustreerd ga ik naar Niall die ondertussen in een hoekje zit te bijten op een kippenvleugeltje. Hij kijkt niet op en ik probeer Liam maar. "Liam, April slaapt en euh.."
"Oh, mooi dan kunnen we gaan, we hebben toch zo goed als alles gezien en haar bedtijd is ondertussen gepasseerd." Hij keert zich om en wenkt de andere jongens. Micheal wordt wakker van zijn hypnose, Louis houdt zijn kont stil en slikt het laatste stuk wortel door. Harry doet een laatste salto op de trampoline en springt er dan af en Niall eet gewoon wandelend verder. "Nou, met April-" maar ze horen me niet. Oké, ik ben het niet gewend om kinderen te tillen, sorry?! Voetje voor voetje schuifel ik achter de anderen aan en kom heelhuids toch aan de auto. Punt voor Calum.
Louis POV
In de limo zitten de cameramannen vanachter alles te filmen. Ze hebben raar opgekeken in de dierentuin. Ik kijk op mijn horloge en merk dat het half negen is. Aprils bedtijd is nu al een uur gepasseerd en ze slaapt op de schoot van Calum. Na gisteren was het niet vreemd dat ze nu al moe is. Na een korte rit komen we thuis aan en stap ik als eerste uit. Calum stapt ietwat onhandig uit en ik kijk hem vragend aan. Hij schenkt me een blik van ik-weet-eigenlijk-niet-hoe-ik-een-kind-moet-vasthouden-help-mij en ik loop op hem af. "Dank je man", mompelt hij met een grijns. "Ach, dit is vast pas de eerste keer, dus maakt niet uit", lach ik. Hij grijnst en we lopen met zen allen naar binnen. Ik loop meteen naar boven en kleed April om waarna ik haar in bed leg. "Slaapwel", fluister ik. Ik doe het lampje aan en wandel naar beneden. In de woonkamer zitten ze met zen allen in de warme sofa's. "Dus, kan de kleine lezen?" vraagt Luke aan Harry. "Nope", zegt hij simpel. "Oh, gaan jullie haar naar school brengen?" gaat hij door. "Eerst waren we van plan een privéleraar te huren, maar nu weten we het niet meer", antwoordt hij. "Ik weet wel een goede school, het is vlak bij ons appartement, als er dan iets zou zijn, zijn wij meteen in de buurt", informeert Ashton, hij neemt zijn mobiel en zoekt naar iets. "Hier," hij drukt de gsm onder Zayns neus, "dit is de website van de school, het is hier ook in Londen." Ik laat me naast Harry in de zetel ploffen. "Nou kijk maar, ik snap niks van scholen", zegt Zayn, terwijl hij grinnikt. We bekijken de site, het lijkt een deftige school, kinderen in schattige kleding die vrolijk op foto's staan. We lezen de rest van de informatie nog een keer door en mompelen wat. "Ja, lijkt me wel tof, we zullen het er morgen een keer over hebben", zeg ik. "Top, dan kunnen wij haar ook eens bijhouden na school", bedenkt Ashton. Lachend praten we verder.
Micheal POV
Tegen half twaalf is het echt tijd om naar huis te gaan. Ik sta al recht en kijk de anderen veelbetekenend aan. "Jullie kunnen ook hier blijven als jullie willen", stelt Louis voor. "Dat hoeft niet hoor", mompel ik. "Jawel, dan kunnen we morgen naar het zwembad of zo gaan", stelt Liam voor. "Okéééééééj", grijnst Luke. "De logeerkamer is opgeruimd", zegt Zayn. "Kom ik breng jullie", mompelt hij verder en staat op. "Het is wel niet dat er vier bedden staan, dus weer geen pervers!" gilt Harry van beneden. "Wat je zegt ben je zelf!" brult Ashton terug. Grinnikend loop ik per twee treden nemend de trap op. Nog voor Zayn de kamer kan binnenlopen lig ik al op het bed. "Ik neem het bed!" zeg ik luid. "Sssst, straks wek je April", sist Luke. "Nee hoor, ze is een vaste slaper", grijnst Zayn. "Mooi, want ik neem het bed!" Calum begint tegen te spreken. Daarna Ashton en uiteindelijk kibbelen we alle vier over wie het bed krijgt. Twee uur later lig ik in het bed, samen met Calum, Luke en Ashton. Het scheelt niet veel of we vallen uit bed, maar als ze stil blijven liggen wordt dat bespaard. "Prrrtt", met grote ogen zit ik rechtop. "Wie heeft er een scheet gelaten?" Ik begin te kokhalzen van de stank. Ik knijp mijn neus dicht en vraag, met vreemde stem door de dichtgeknepen neus: "Vertel op, wie deed dat?"
JE LEEST
I am adopted by 1D
FanfictionApril heeft altijd al een buitengewoon leven geleid. Dus als ze plots wordt geadopteerd door popsterren en daarmee de wereld rond reist? Een fluitje van een cent. ~~~ -One Direction is echt -5 Seconds Of Summer is echt -Little Mix is echt -Ik hou me...