11k reads???!!! 407 votes???!!! Dank jullie!!!!! Jullie zijn amaZayn ;)
————————————————
April POV
Morgen is het Kerstmis! Vanavond hebben papa's en ik nog gekozen om de allerlaatste cadeautjes voor elkaar te kopen. Ik heb voor ieder wel een cadeau gekocht en omgekeerd en de cadeau's voor de families liggen ook al onder de boom. Maar de cadeaus die vier papa's en ik voor de andere papa kopen en zo, die gaan we zo nog kopen. De sneeuw ligt al met een dikke laag op de grond en we hebben al een heel leger sneeuwpoppen in de tuin. Ons zwembad is bevroren en we kunnen er ook écht op schaatsen! Het is ook getest; de laag is voldoende dik en we zullen niet doorzakken. Ik zit nu op mijn kamer met Bono en nog drie andere knuffels. Ik draag een roze prinsessenjurkje en papa Harry draagt een roze shirtje met een boa. Oh ja, papa is er ook bij! Hij vond het niet zo vreselijk, als ik het aan papa Zayn zou vragen zou hij gillend weggerend zijn; dat is wel super lachwekkend, maar dan heb ik niemand om mee te spelen. Dus papa Harry is altijd de beste optie! Met mijn poppenservies drinken we lekkere thee -groene thee- en eten we heerlijke cupcakes, gemaakt met papa Liam. We hadden ze samen versierd met roze glazuur en eetbare versieringen. "Wilt u nog een beetje thee, papa?" vraag ik met een overdreven beleefde stem. De cameramannen staan te hard in te zoemen op mijn gezicht en ik kijk vragend naar Thor, de man die nu bij ons filmt. Thor is mega groot, mega sterk en is super grappig. "Thor, aan de kant, of wil je ook een cupcake?" vraag ik grinnikend. "Ja graag, April", hij spreekt mijn naam altijd grappig uit. Iedereen spreekt het -zoals het moet- uit als 'Ejpril' maar hij zegt 'Apriel'. Hij heeft ook een grappig accent en ik vind het leuk om met hem te praten. "Alsjeblieft!" zeg ik trots terwijl ik de cupcake geef. "Hmm, heerlijk", grinnikt hij.
Harry POV
Normaal is het absoluut niet de bedoeling dat de cameramannen -Thor en Peter- in beeld komen, maar we hebben ervoor gezorgd dat het wel gaat zodat het: meer realistisch is en ook nog dat April zich dan niet meer oncomfortabel voelt. "Papa??" vraagt ze dan opnieuw. "Juist ja, graag, ik wil nog wel wat thee uwe hoogheid" zeg ik even beleefd terug. "En u Bono?" vraagt ze verder. Haar prinsessenjurkje is eigenlijk veel te koud, maar ik heb de verwarming lekker warm gezet en haar een glitter vestje aan getrokken. Na een uur met die jeukende boa te hebben gezeten zet ik haar op schoot en wieg haar heen en weer. Als ze in slaap valt kleed ik haar uit tot haar onderbroekje en hemdje en stop haar in haar fleece onesie. Een van tijgertje uit Winnie The Pooh. Ik leg haar onder de dekens en verlaat met Thor de kamer. "Dus nu gaan we na haar dutje vertrekken op de laatste koopjesjacht en gaan we gezellig met zen allen Kerstavond doorbrengen; wat praten, spelletjes spelen, zoetigheden eten", zeg ik random in de camera, het vreemdste aan filmen, maar alles voor de fans! Ik loop verder naar de woonkamer en plof neer naast Liam. "Yo Paynee!" zeg ik luid lachend. "What's up Hazza, in een meidenbui?" vraagt hij grinnikend, wijzend op de boa en het roze shirt. "Oh, nee, theefeestje bij April" zeg ik alsof het zo cool is. Maar toch doe ik gauw de boa uit. "Ontzettend cool hoor!" zeg ik lachend. "Inderdaad Harry, inderdaad.."
Louis POV
"Wiehie! Zie mij gaan!" zeg ik vrolijk roepend. "Kind je bent net vijf!" hoor ik Niall lachen. "Dank je wel Nialler!" gier ik uit. Oké, ik ben écht net een kind van vijf. Ik kijk naar het raam waar April staat en zie haar suf kijken; net wakker dus. Ik wuif naar haar en struikel waardoor ik op mijn kont val. Met een pijnlijk gezicht sta ik recht en wrijf over mijn achterste. Niall staat luid te lachen en ik schenk hem een vuile blik. Hierdoor moet hij enkel harder lachen en moet ik ook lachen. Ik kijk terug naar April, maar ze is verdwenen. Ik stap van het zwembad en doe de schaatsen uit. Ik doe mijn eigen boots terug aan en loop grinnikend met Niall terug naar binnen. "Kijk eens wie er wakker is", zegt Liam. "Ik weet het al, ik zag der", voor ik verder iets kan zeggen moet Niall me verlinken: "Ja! En daardoor viel hij hard op zijn kont!" Hij ligt weer plat van het lachen en ik geef hem een stomp. "Ja ja, ik val vaker op mijn kont", probeer ik het weg te wuiven. "April schatje, gaan we je omkleden? Dan kunnen we de laatste presents kopen!" zeg ik, proberend opnieuw het weg te wuiven. Ik pluk haar van de grond en ren met haar de trap op. Om één of andere reden volgt ook nu Thor ons. Ik ga haar kamer binnen en zet haar op bed. "Jurk? Broek? Rok?" vraag ik meteen. "Broek", mompelt ze, in haar ogen wrijvend. "Is dit goed?" vraag ik terwijl ik een donker blauwe broek voor houd. "Heel goed", mompelt ze. "Nog niet lang wakker?" vraag ik. Ze schudt haar hoofd. Uiteindelijk heb ik haar ook nog een wollen, fuchsia trui gestopt met allemaal kleine strikjes op. Haar zwarte, lange jas, witte sjaal, muts en handschoentjes en fuchsia uggs doe ik daarna aan. "Klaar?" Ze knikt en we lopen naar de hal. De jongens staan helemaal ingepakt klaar en ook ik doe mijn jas aan en sjaal om. "Klaar om te gaan?"
JE LEEST
I am adopted by 1D
FanficApril heeft altijd al een buitengewoon leven geleid. Dus als ze plots wordt geadopteerd door popsterren en daarmee de wereld rond reist? Een fluitje van een cent. ~~~ -One Direction is echt -5 Seconds Of Summer is echt -Little Mix is echt -Ik hou me...