23: Change your ticket

2.9K 88 14
                                    

Zayn POV

"Wat? Maar Simon dat gáát niet!" brul ik in de telefoon. "Zayn, kalmeer een beetje, het is toch niet het einde van de wereld?"
"Als we een interview krijgen één dag voor we op vakantie vertrekken, oké. Als we een interview krijgen waarin men vraagt of dat Larry Stylinson gedoe echt is, April trekt dat niet, oké? Ze heeft er moeite mee dat ze geen moeder heeft en weet nu dat we vrienden zijn en niets meer, als er nu in haar hoofd wordt gepraat van "je papa's hebben een relatie" gaat ze denken dat dat niet gaat omdat alle andere kindjes wel mama's hebben en dergelijke shit, hou rekening met de kleine", de woorden stromen uit mijn mond en ik besef me dat ik echt vaak discussie's heb aan de telefoon.. "Ontken het dan als het niet echt is, hemel Zayn, je maakt alles moeilijker dan het is", ik zwijg. "Zayn", zijn stem klinkt ontzettend dreigend, "er is toch geen echt 'Larry' hè?" Ik schud mijn hoofd, maar bedenk me dan dat hij me niet kan zien. "Uhm, nee, sorry, ik vergat dat je me niet kan zien als ik mijn hoofd schud", er klinkt gegrinnik. "Maar als we te laat komen dan.."
"Then change your ticket, ik zorg voor alles, ik los alles op", hij klinkt té zelfverzekerd naar mijn zin. "Goed, we zijn er zo", ik leg zonder hem nog iets te laten zeggen in en loop terug naar boven. Ja, voor die ene, uiterst zeldzame, keer ben ik als eerste wakker. Ik besluit eerst Louis wakker te maken. "Lou?" Gemompel komt terug. "Maak je klaar, over een uur moeten we een interview doen." Weer gemompel. "Over Larry.." Hij vliegt overeind. "Echt? Wat grappig, denken mensen nog steeds dat Harry en ik een koppel zijn? Dat is te hilarisch", wauw, totaal andere reactie dan ik dacht. "Maak mee de anderen wakker", en met die woorden verlaat ik zijn kamer.

Harry POV

We zitten op stoelen in een opnamestudio. April zit op mijn schoot met haar benen langs mijn linkerkant en haar hoofd tegen mijn borst gedrukt. Ze heeft een jumpsuit aan. Grijs met witte polka dots, korte broekspijpen. Haar krullende haren heeft Lou gevlochten, nou in zo'n waterval vlecht toch. Dus de helft zit nog los. Haar witte sandaaltjes maken alles af, ze ziet er gewoon super schattig uit. Over vijf minuten gaan we life, maar zij doet totaal geen moeite om zelfs maar een beetje actief te worden. "Welkom dames en heren, mag ik een daverend applaus voor 's werelds biggest family: dames en heren: hier is huize: 5 seconds of one direction!" De naam was bedoelt als grapje, maar tegenwoordig doet iedereen het! Het is wel geinig, we kregen zelfs een reactie van Pewdiepie met de reactie "Hé, dat is mijn creatie, thanks for making me more fabulous than I already am!" we lagen plat van het lachen daardoor. "Dus, het hoofdonderwerp van vandaag gaat over het meest gechipde koppel: Larry Stylinson!" April heft verward haar hoofd omhoog. "Niks geloven van wat ze zeggen, oké, lieverd?" vraag ik haar. "Oké papa", haar handjes rusten tegen mijn borstkas. "Als we kijken naar deze foto's hier", hij laat een foto van Louis, April en mij, op uitstap naar de stad, zien, "lijkt het dat jullie drietjes gezellig als een hecht gezinnetje door de stad wandelden." De interviewer kruist zijn benen. "Dat klopt, April, Louis en ik gingen naar de stad op zoek naar nieuwe kleding voor onze vakantie morgen", zeg ik direct. Wetende dat Louis niet goed is in antwoorden op leugens. "Volgens geheime bronnen werden jullie twee hand in hand gespot met de kleine in Harry's nek, klopt dit?" Ik rol in gedachten mijn ogen. "Nee, dat klopt niet", zegt Louis. "Wel van April, niet van de handen."
Na een heel gedoe over Larry komt de man ineens met iets vreemd af: "Zayn, uit geheime bronnen hebben we gehoord dat jij van plan bent uit de band te stappen en de rol van vader te laten vallen." Een facepalm van Liam, een geschokt kindergezicht en een rood aanlopende Zayn zorgen voor gefluister in het publiek. "Wie heeft je dat verteld?" vraagt Zayn, tanden bijtend. "Zoals we zeiden, dat zijn geheime bronnen."
"Diegene die deze onzin heeft bedacht, heeft het ontzettend mis, ik zou nooit het vaderschap opgeven en zal dat ook nooit doen, net hetzelfde met de band. Wat voor flauwekul is dit?" Ik wrijf over Aprils haren. "Dit meisje heeft haar moeder verloren, haar vader is een psychopaat, ze heeft een.. niet alledaags gezin, maar wij alle vijf geven om haar, alsof het ons eigen vlees en bloed is. Die vier jongens geven om haar, als hun eigen nichtje. Dit meisje heeft meer meegemaakt in drie jaar of zo dan een mens in zijn hele leven. Dit meisje geven wij nooit op want wij houden van haar, ik zou het daarom ook oprecht appreciëren als ik dergelijke onzin nooit meer hoor", spreek ik zo kalm mogelijk. "Oké, dames en heren, we zien u terug na de pauze!"

I am adopted by 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu