"Zaaf."

16.7K 748 173
                                    

"Aptal mısın sen!"diye gürleyen kızın sesi adeta dört nala koşturan atların ayak sesleri kadar kulak çınlatıcı geliyordu kulağa. "Yakup,cevap verdiğine inanamıyorum!"

Karmen. Nam-ı diğer "Bayan Doğru." Yakup'un en yakın arkadaşlarından biriydi. Oğlan,uçan dişi sineğe bile yürümesine rağmen Karmen'in şeker kız görüntüsünün içerisindeki delici psikopatik bakışlarından korkusuna uzun yıllar kankalık mertebesini korumakta ısrarcıydı. Öyle ki normalde kalemle çizilmiş kadar güzel duran,minyon ve kumral bu kızın erkek arkadaşsız kalması bile imkansızdı. Tam bir "anne" motifi olmasını saymazsak.

Esra,koluna uzandığı sevgilisi Adil'in yüzüne bakıp göz devirirken "İşletiyorlar bence seni."diye mırıldandı siyah saç örgüsünü düzeltip. 

"İşletsinler ya da işletmesinler!"diye mırıldandı Karmen sigara yakan elleri öfkeden titrerken. "Sana bir meta gibi davranamaz! Şakası bile tiksinç!"

"Bide bayıl Feriha."diye mırıldandı ve ayaklarını uzattıkları bankta huzursuzca dudak büzdü Yakup. "Bence de şaka yapıyor biri zaten, salak mıyız kızım ?"

"Muhattap bile olmaman gerekiyordu. Sana satın alınacak bir et parçası muamelesi yapan,seni parasıyla elde edebilme cüretini gösteren bu kadar avam ve..."

"Kafamı açtın."diye tısladı Adil ve yorgunca arkadaşını süzerken. "Yakup sen de engeli bas geç,ne uzattın amına koyayım. Kim napsın senin kuru sikini,götünü. Kızların yanında bozdurma ağzımı.."

"Böyle mi akıl veriyorsunuz ?"diye hayıflanan kız sinirle sigarasının dumanından nefes verirken gözlerini kısıp elalarını devirdi huysuzca. "Bunu bir kız arkadaşına yapsalar,adres istersin ve dövmeye gidersin Adil! Ama söz konusu Yakup olunca üstüne alay edebiliyorsunuz,pes doğrusu. Herif ya da kadın ,resmen fuhuş talebinde!"

"Sütümü içer uyurum ,tamam anne."diye mırıldandı ve alayla kızın omzuna pat pat yapmayı sürdürdü Yakup.Oğlanın sıcak kahveleri parkın etrafını turladı ve sıkkın bir nefesle derin bir iç geçirdi. "Kesin yaşlı bir kadın ,ben de şans olsa zaten çıtırı gelirdi."

"Yaşlı ve sapkın, ruh hastası bir adam da olabilir."diye mırıldandı Esra alayla. 

"Fotoğrafını attığınla kalırsın."diye mırıldandı Adil. "Kim kime para verecek bu devirde,ekmek bile olmuş dört lira manyak mısın sen."

"Bana."diye mırıldandı Karmen alayla. "O gevşek tipi engellediğini söyle lütfen!"

"Aptal muamelesi yapıp durmayın amına koyayım ya."dedi Yakup öfkeyle kaş çatarken. "Sanki her aç diyene açacakmışım gibi acaip tavırlar. Karı kız istese he okey ama herifin biri istedi diye götümü açacak değilim ,kapatın şu konuyu geceden beri car car."

"SS'ler de gördüğüm para dolar,euro idi."diye mırıdandı Esra burun çekip. "Sen o kadar etmezsin kanka internette arattım sahte görseldir diye ama anlık çekilmiş herhalde."

Ilımış ve kan kıvamı almış,adeta bir sidik gibi his veren, şeftalili buzlu çayını kafaya dikerken yüzünü ekşitti ve alaylı bir yüz ifadesiyle yeniden gölgelik bankta uzanan arkadaşlarına ters bakışlarını yolladı.

"Ben işemeye gidiyorum. Bu muhabbetin üzerine ancak sidik atılır."diye fısıldadı.

"Engelle şunu."diye mırıldandı Karmen yay gibi gerilen çatık kaşlarıyla. "Bahsi bile hoş değil,ciddiyim."

"Konuştu Bayan Doğru."diye mırıldanan Adil'in çekirdek uzattığı kız ise  hala gözlerini arkadaşının umursamaz alaylı gözlerinden çekmiyordu.Yakup aptal değildi. Tabi ki de internette gördüğü her şeye inanacak değildi, bu her gördüğü linke tıklamak kadar aptalca olurdu.Sıcak kahveleri,alnına dökülen koyu renk tutamları ve yaz güneşi altında ensesine yapışan tişörtü ile birlikte mekanın lavabosuna doğru adımladı.

Profili engellemek için tıkladığında...Kafasının içinde gezen "Bayan Doğru Karmen" yerine kendisini alaya alan tipi alaya almak için mesaj yerine tıkladı.

Yakup : 

Yakup : 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yakup : Onlyfans açıp oraya atacaktım bilader,kusura bakma :d 

Yakup : yanlış oldu.

Yakup : ya da teyzecim mi demeliydim ?

"https://onlyfans.com/onlyfans"

"Tıkla :)"

Yakup  : ya ahhshdhdhdhdj

Yakup : money nerede money 

"Parayı sana  yolladığım anda banka dekontundan ismimi bulmak için yem atmaya çalışacak kadar akıllı bir oğlansın Yakup. Zekan takdir edilesi :)"

"Ve sadece bana özel demiştim,İnstagram storylerine attıklarından değil."

Yakup : İsmini öğrenmemi istemiyorsun çünkü seni tanıyorum mu ?

"Belki ya da değil,önemi var mı :) "






OnlyfansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin