Masada bir şeyler konuşuluyordu ancak Yakup'un bir kulağından giriyor diğer kulağına çıkmak için dahi uğramıyordu.
Kıssasa kısas diyerek dışarı çıkmıştı.
Bir yabancının etkisi bu denli büyük olabilir miydi ? Neredeyse aklını yitirmelik bir delilikten başka bir şey değildi.Aptal gibiydi.
Birine bedenini teşhir etmişti.
Biri istiyor diye fermuarla,mandalla kendini tatmin etmişti.
Karşısındaki kişinin nasıl bir tip olduğunu da amacını ,misyonunu ,hedefini dahi kestirmek imkansızdı.
Eğer yolladığı fotoğraflar ona aitse bu kadar fit birisi niçin seks için sanal ortama ihtiyaç duysundu ki?"Hey."dedi arkadaşı sertçe.
"Dünyadan Yakup'a.""Yan masadaki kızlar seni kesiyor kanka."
Yakup normalde primal bir avcı gibiydi.
Nefes alan ve pas verme potansiyeline sahip her dişiyi etkileme çabasına girerdi. Bunu gençliğine bağlıyordu.
Oldukça iyi fiziği,güzel bir yüzü ve şeytan tüyü dili vardı neticede.
Lakin şu vardı ki bir kız üstüne çok düştüğünde çabucak sıkılırdı.
Biz neyiz sorusundan nefret eden bir oğlanın şuan sanal ortamdan birinin ilgisi için yanıp kavruluyor olması saçmalık daniskasıydı!Yakup çapkınca içkisinden bir yudum alıp kıza gözlerini dikti.
Bir altmış boylarında ,kumral,az makyajlı,fit.
Muhtemelen yabancı."Türkçe bilmeye ihtiyacım yok."dedi Yakup çapkın bir halde.
"Dillerimiz aşk dili konuşacak.""İğrenç."diye fısıldadı Esra alayla.
"Kız düşürmeye değil eğlenmeye geldik Yakup!""Adil sustur manitini."diye mırıldandı Yakup.
"Telefonda flört ettiğin biri var."içlerindeki en zeki arkadaşı olan Karmen.
"Kesinlikle bir kızla flört ediyorsun,sürekli telefondasın...""Ayrıca iPhone alacak parayı nereden buldun?"
Hiç.
Sikimin taşşağımın fotoğrafı için para bayılan bir aşık işte,aman canım her zaman olağan rutinim!"Zengin bir yenge."dedi Karmen gözlerini kısarak.
"Şu yeni yengen."dedi kumralı işaret eden Yakup çapkın bir gülüşle.
Dans eden kıza yanaşıp olağan bir giriş yapmıştı.
Kızın ona sokularak dans etmesini beklemek.
Zaten bu gecenin sonunun nikah masasında bitmesi gibi gayesi yoktu.
Kız eğlenmek istiyordu,Yakup da onu eğlendirecekti.Tabi sikik telefonu sussaydı.
"Mekanlarda story atmadan önce kendine şunu sor,bu adam benim nerede ne yaptığımı bilmeyecek kadar aptal mı?"
"Elini o kızdan çek."
"Erkekliğini mi kanıtlamaya çalışıyorsun? Benimle inledikten sonra mı? Yakup komik misin."
"Problem?"dedi kız çat pat diksiyonuyla.
"Nau nau."dedi Yakup sevimli bir gülüşle.
"You and I."Mekanda bangır bangır çalan müzikle birlikte Yakup rutinini hatırladı.
O her zaman arkadaşlarıyla eğlenmeye çıkardı, eğlenecek bir şeyler bulurdu.
O her zaman kızlarla takılırdı ve...
Şimdi Onlyfans hesabı üzerinden kendini sahibi sanan birine ilgi verecek hali yoktu."İkimizde biliyoruz bu gece aklında benden başkası olmadığını..."
Anonim zihnini ele geçirirken Yakup kızın bileğini tutup lavabo merdivenlerini işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."