Işıklar bir anda sönmüştü. Gelişi de kendisi gibi ansızın olmuştu. Beklenmedik ve sürpriz bir biçimde oluvermişti. Yakup sözüne sadıktı,onun bir an evvel gelmesi için göz bandını indirmişti. Hiç bilmediği biriyle yazışmaktansa onu bulabileceği binlerce detay kazanabilirdi bu gece. Adamın bedenindeki her zerreye dokunacaktı. Yağmurun sağanak bastırışı gibi vücudunun her karesinde gezinecekti. Onun aklını başından alacaktı ve kesinlikle büyü yapılmış gibi hissettirecekti. Öyle ki gerçek hayatında da Yakup hayatında en üst mertebeye gelene kadar Yakup durmayacaktı.
Onun kokusu daha odaya girer girmez hissediliyordu. Göz bandı takılı olduğu için sadece ışıkların kapanıp açılma hissini alabilmiş,bunun haricinde kalan detaylara hakim olamamıştı. Ayak sesleri odanın içinde yankılanırken seslerinden önce kokusunun kendisi gelmişti. Baştan çıkarıcı,delirtici ve kesinlikle şimdiye dek işittiği kokuların hiç birine benzemeyen bir kokuydu bu.Yakup ayakta bekliyor,kendisine doğru yaklaşan adamın kokusunun onu sarmalamasına müsade ediyordu.
Sesine ihtiyacı vardı eğer sesini işitirse,onu bulmak kar üzerinde leke bulmak kadar kolay ve akıcı hale gelecekti. Puzzle parçalarına ihtiyacı yoktu,ses tamamen kendisini ortaya çıkaracaktı.
Yakup dudaklarını birbirine bastırırken "Seni göremiyorum her zaman olduğu gibi.."diye mırıldandı. "Ama sen beni görebiliyorsun."
Sesini daha baygın ve tahrik edici çıkarmak istiyordu zira arkasında dolanan elleri hissedebiliyordu. İri,sıcak ellerdi onu kavrayan. Oğlanın lateksle kaplı bedenini kavrıyor olsa da deri o kadar inceydi ki ellerinin sıcaklığı bile iç gıdıklayıcı halde oğlanın tüylerini havaya kaldırmaya yetiyordu.
Yakup ufak bir dokunuşla kendinden geçerken arkasını uzun ,iri bir adamın göğüs kafesine yasladığını hissediyordu. Siktir,bu kokuyu unutmak imkansızdı. Bu kişi her kimse Yakup onu tanımıyordu. Bu parfüm en düz adamı bile yoldan çıkarıp bacaklarını aralamasına neden olacak kadar tahrik ediciydi.
"Bacaklarımı ayırmak istememe neden oluyorsun.."diye fısıldadı Yakup.
Sesini duymak için çırpınıyordu. Çıplak kalçaları arasında hissettiği sertlik ağzını sulandırıyordu ve sesini duymayı o denli çok istiyordu ki inlemesine bile razıydı. Yakup adamın elleri çıplak göğüslerinde gezinirken başını hafifçe geriye yaslayarak kendini daha sıkı bastırdı. Adamın elleri oğlanın sivrileşmiş tümseklerinin üzerine çarpıyordu. İri ve uzun kemikli ellerini Yakup kendi parmak uçlarıyla okşuyordu.
Güzel,uzun ve iri yapılı eller. Daima sıcak. Bunu unutmayacaktı. Lakin sadece parfüm bile onu anımsaması için başlı başına yeterliydi. Yakup hoş bir tebessümle karşılık vermiş ve onu inletmeyi aklına koymuştu.
"Cevap vermeyeceksen beni nasıl yükselteceksin?"diye fısıldadı Yakup. Yüzünü adama dönmüş,boynunda ufakça dudaklarını gezdirmeye başlamıştı. Zifiri karanlıkla dans etmek ve zifiri karanlıkla sevişmek gibi bir histi. Bu zifiri karanlığın baştan çıkarıcı sıcak ve sert bir bedeni,seks gibi kokan hoş bir parfümü vardı sadece. Hissiz bir zifiri karanlığı sarmalamaktan çok daha fazlasıydı ve ötesiydi.
Cevabını ise kelimeler kullanılmadan dilsiz bir sessizlikle almıştı. Sırtı yumuşak yayların üzerinde dalgalanırken yatağın soğuğu tüylerinin ürpermesine neden olmuştu. Bacakları o denli sert bir biçimde omuz üzerine atılmıştı ki Yakup bir an korkmuştu. Sevişmelerinin yavaş ve zevkli olmasını umut ediyordu ancak oldukça sert ve kaba bir şekilde adam Yakup'un bacaklarını kendi omzuna dolayıvermişti.
Bu onun sessiz sinema biçimiydi. Tanıması için maharetlerini gösterecek olsa da bir şekilde Yakup'un işini yokuşa sürmek onun için hoşuna giden bir oyun halini almıştı. En sevdiği oyuncak ise Yakup idi.Tek oyuncak diye hatırlattı Yakup kendine. Ve hırsla adamın dudaklarını karşıladığında ağzının içine yollanan dili aç bir iştahla kabul etti.Ten sıcağı,bedenin sertliği,dudaklarının tadı ve parfümünün kokusu. Yakup aç bir iştahla bacaklarını omzuna attığı adamın gövdesinde ellerini gezdiriyordu. Alt dudağı çekiştirilip,ısırılıyorken ağzının içine yollanan dile kendininkini dolayarak yanıt verdi. Islak,sıcak ve kaygan dudaklarda ballı viski aroması vardı ve bu onun daha da aç olmasına neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."