Kapıyı iki tur kilitlediğinde heyecandan küt küt çarpan kalbinin basıncını iç kulaklarına dek hissedebiliyordu.
Sanki kalbi kulak borusu içerisinde atıyordu ve vücudundaki tüm kan akın etmişti.
Avuç içleri büyük bir heyecanla birlikte terliyordu.
Bunun aptalca bir şey olduğunu fısıldayan iç sesine bir küfür savururken kilitli kapıyı tekrar kontrol etti.
Avucunu sıkıca doladığı kapı kulpuna basınç uygulayıp biraz çekiştirdi. Kilitli olduğuna emin olduktan sonra boynundan damlayan terle birlikte derin bir nefes verdi.Yakup :
Bir süre ekrana bakıp dudaklarını kemirirken kızarmaya başladığını hissediyordu. Kulakları,boynu,yanakları ve hatta omuzlarının dahi utançla allandığını hissediyordu.
Karşısındaki kişi bir kız değildi.
Karşısındaki kişi hiç tanımadığı yabancı bir adamdı."Fotoğraflarımı görmek için servetini harcayacak bir adam."diye hatırlattı kendine Yakup hırsla.
Bunu Yakup istemiyordu. Sonuç olarak kimseye kendi fotoğraflarını atıp para talep etmiyordu.
Talep eden kişiye yolladığı masum bir kaç fotoğraftı bu.
Üstelik kendisinde olan şeyin aynısı ve belki de pek çok daha fazlası o adamda da mevcuttu."Aşağılara in."
Tek söylediği şey buydu karşısındaki yabancının.
Yakup sessiz bir iç çekişle birlikte kendi çamaşırının lastiklerini parmaklarına geçirirken dudaklarını dişledi.Yanında değilken bu kadar heyecanlanıyorsa yanındayken heyecandan bayılmaması bir ihtimal bile değildi.
Tanımadığı birinin tesiri altında bu denli kalması beynini büyük fırtınada savrulmuş ve kayıp hissetmesine neden oluyordu.
Tanımadığı birinin bu denli kalp çarpıntısına neden olması imkansızdı.
Yakup bu kadar saf değildi,kendisini en son tanıdığı kadarıyla...Yakup :
Yakup :Yakup : Manzara nasıl ? İyi mi.
"Daha iyisini yapabileceğini biliyorsun güzelim."
Yakup : Ne kadar iyisi ?
"en..."
Yakup : seni görsem her şey daha kolay olabilir.
Yakup : bir yabanciya soyunuyorum
Yakup : fahise gibi hissettiriyor
"öyle hissetmek hoşuna gitmedi mi?"
Yakup telefona bakıp kızarık yanaklarıyla bir küfür savurdu. Dişleri arasından bir ıslık gibi çalınan küfürle birlikte kasıklarında karıncalanma hissediyordu.
Siktir.
Gerçekten de bu şekilde hissetmek hoşuna gitmişti ve bunu kendine itiraf edemese de onun da bunu hissetmesi , basıncın ve tansiyonun daha da hızlanmasına neden oluyordu.
Damarlarında gezen kan yerine adrenalindi ve kesinlikle o yabancı telefon ekranından daha fazlasıydı.Yakup :
"Çok güzel duracak avuçlarım arasından."
Yakup : öyle mi dersin ?
" Kameranı aç. Kendinle oyna ve izlememe izin ver."
Yakup : siktir..,konstantre olamam kafam dağılıyor.
"Bu odaklanmana yardım eder mi?"
Yakup kendisine gelen WhatsApp mesajları arasında yabancı bir numaranın attığı fotoğrafla olduğu yere çakılı kalmıştı.
Üzerindeki ince siyah kumaşın üzerinde bozuk para büyüklüğünde damlacık ıslaklık peydah olmasına neden olacak bir görüntüydü.
Ve Yakup henüz kendine dokunmadan erkekliğinden zevk suyu damladığını ıslaklık hissiyle anlamıştı.05xxxx :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."