"Bebeğimi özledim."
Yakup : Bebeğin partilemekle meşgul.
"Bunu zaten biliyorum."
Yakup : Partiye katılmak ister misin?
"İşim var hayatım,bebeğimi özledim."
Yakup : Sikiştikten sonra paramı komodin üzerine bırakınca neden özlemedin babacık?
Yakup : Tek gecede doydun galiba.
Yakup : Sabah kolunda uyanmak isterdim.
Yakup : Bu gece partide birileriyle yatarsam boşuna sinirlenme,hak ettin bunu.
"Kendini kaybedip saçmalıyorsun egon zedelendikçe."
Yakup : Benim egomu sarsamazsın.
Yakup elindeki kokteyli tek dikişte havaya diktiğinde anlamsız bir şekilde kasılıyordu. Okuldaki tüm o tipler ona bir tanrı gibi davranıyordu. Yakup nihayetinde şanslı doğanlar arasında yerini almış gibi hissediyordu.
Mahalle varoşundan nihayetinde çıkmış ,yukarılara doğru erişmişti.
Onunla eğlenmek için sıraya giren kızlar ve oğlanlar vardı.
Yakup kendi arkadaşları ile şezlongun başına yayılıp oturuyordu.
İçip öpüşmeye başlayan Adil ve sevgilisine göz devirirken elindeki içeceğin pipetiyle huzursuzca oynayan Karmen tebrikleri kabul ediyordu.Yakup telefonunu tekrar kontrol etti.
Gizemli adamının bu gece buraya gelmesini o denli arzuluyordu ki.Belki ona bir sürpriz yapardı ve belirirdi. Attığı her adımdan haberdardı zaten.
Onu bulması zor olmazdı,biliyordu yerini.
Gecenin telafisi için onu almaya gelse ve karşısına çıksa Yakup nihayetinde teslim olacaktı.
Hayatı boyunca ilk defa birileriyle sevgili olmak için yırtındığı gerçeği ile çırpınıyordu.
Adamı arzuluyordu.
Dün geceki sevişmelerini arzuluyordu.Onun fantazisi olmayı seviyordu.
Ona aşık olduğunu da hissediyordu.
Ona mı parasına mı?
Yoksa bir türlü yeterince senin egonu tatmin etmeyişine ve ulaşılmaz olmasının cazibesine mi!
Yakup bulanık zihniyle birlikte kokteylleri daha da büyük arzuyla havaya dikerken bir nefes koyverdi."Güzel parti."
"Naber Tuğkan?"
Yakup oğlana hayranlıkla bakmaktan geri duramıyordu. Onun her daim özenli giyimi,ne isterse elde edişi olmak istediği kişi olmasına neden oluyordu.
Tuğkan aşırı başarılıydı, yakışıklıydı,doğuştan yüksek kalite doğumluydu.
Tam bir züppe olmasına karşın genelde zorba değildi,alaycı bir tavra sahipti.
En az onun kadar yakışıklı olmasına rağmen durmaksızın meteliğe kurşun atması Yakup'u çileden çıkarıyordu.
Şimdi Tuğkan'ın selam verdiği biriydi.
Önemli ve kıymetliydi."Harika."dedi Tuğkan gözlerini kısıp.
Uzun boylu oğlan gömleğinin yaka kısımlarını hafifçe düzeltmişti.
"Biz de üniversite kazandık ama bize böyle parti hazırlayan arkadaşlarımız yok.""Harika."dedi Yakup sırıtıp.
"Haftaya sana da yapalım bir tane.""Sen yapacaksan tamam."diye mırıldandı Tuğkan alayla.
"Masraftan hiç kısmamışsın."Yakup ,Tuğkan ile Karmen'in yakınlığını kıskanıyordu.
Zengin züppesi über yakışıklı bir herifin Karmen gibi duygusal ve havai romantik bir kızla arkadaş olmayacağına bal gibi emindi.
Onunla flört olarak takılmak isteyeceğine de emindi.
Bu nedenle kinine kin katıyordu. Bu onu daha fazla kıskanmasına neden oluyordu zira kız kardeşi gibi gördüğü arkadaşının çevresinde bir Playboy görmek zoruna gidiyordu."Onla sevişemeyeceksin."dedi Yakup kıkırtıyla.
"Ben yaşadığım sürece. Ama partide baya güzel kızlar var,şansını de. Bir sürü boş oda var.""Karmen ile sevişmek mi?"
Tuğkan gözlerini devirmiş ,bıkkın bir nefesle oğlanı süzmüştü.
"Bana ondan sürekli ters yapıyorsun yani,kankanı alırım diye.""Fazla çapkınsın."dedi Yakup sırıtıp.
"Üzerim seni,kankama yanaşma."Tuğkan oğlanı baştan aşağı süzmüştü. Gözlerinde bir çuvaldızı anımsatan ima mevcuttu. Dudakları hafifçe kıvrılmış,omzunu silkerek Yakup'u yanıtlamıştı.
"Tamam,yanaşmam kankana."
"Canımı ye."dedi Yakup. Elindeki kokteyllerden birini Tuğkan'ın eline doğru uzatırken Tuğkan yeniden aynı iğneleyici bakışları oğlanın üzerini süzmekte kullanmıştı. Küçümsemekten ziyade bir şey diyecek de diyemiyor gibi uzun bakışlar sunan bir ifadeye sahipti.
"Yakup."dedi Tuğkan boğuk sesiyle. "Takımın güzelmiş."
"Ha sağol."dedi Yakup omuz silkip. "Yeni."
"Yeni olduğunu fark ediyorum,etiketi kalmış üzerinde."diye yanıtladı Tuğkan. Gözlerini Yakup'un irileşen harelerinden çekerek bilmiş bir tebessümle başını eğmişti. "Çıkarmak isteyebilirsin."
Yakup telaşla elini omzundan yukarı atmış ve gömlek içinden sallanan etikete bakmıştı. Onu çıkarmayı unutmuş ve ahmak gibi onunla dolaşmıştı ki bu gerçekten utanç vericiydi. Öğleden beri sürekli içiyordu ve kendisi de ne yaptığının farkında sayılmazdı bu nedenle.Misafirleri partide gerçek anlamda "parti hayvanlarına" bağlarken kenarda kucak dansı yapanları es geçmiş,Karmen'in havuz başındaki buruk gülümsemesine el sallamıştı.
"Seni istiyorum."
Yakup alaylı bir gülüşle telefondaki aşığına dönmüştü. Tüm odağı yeniden telefonun soğuk ekranındaki yazılara kaymıştı.
Yakup : Beni istiyorsan sabah yanımda yatabilirdin.
"Beni bulmanı istemiştim. Tahminlerin var mı ?"
Yakup : Hayır.
"Gevşemem gerek. Biraz soyun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."