Klozetle bir olan elleri kabin duvarlarına sıkça tutunurken midesinde hissettiği yankıyla yeniden inledi Yakup.
Sanki içinde hoşnutsuz kelebekler vardı hapsoldukları yerden azad olmak istiyorlardı.
Sanki bir kuş sürüsü tehlikeyi ve avcıları sezinlemiş semada süzülerek kaçıp gitmek istiyordu.Muhtemelen midesi delinene kadar içen Yakup inim inim inlemeye gece boyunca devam edecekti.
İçindeki acı sıvıyı geri çıkardıktan sonra kızaran yüzüne soğuk su çarpıp ,ağzını çalkaladı.
Meyveler,alkoller.
Tamam pekala felekten gece çalmasına yardım eden gizli bir hayranı vardı ama tüm parayı bir gecede ezmesi gerekmiyordu.
Yersiz yere işkence etmişti belki de midesine kim bilir."Sikeyim!" diye gürledikten sonra alkolden sekiz çizen bacakları duvarlara ve yabancıların terli karışık parfümlü bedenlerine çarpa çarpa ilerlemişti.
Puro.
Çikolatalı.
Sigara.
Alkol.
Meyve kokteyllerindeki şurupsu koku.
Biranın mayavari kokusu.
Anasonlu gece.Beyninde karıncalanan görüntülerle birlikte savrulurken belinden tutan kızla doğruldu.
"Yakup !"diye gürledi Karmen iri gözlerle.
"Seni arıyorum neden açmıyordun!""Midem..."diye mırıldandı ekşi su ağzına dolarken.
"Çıkar beni buradan.""Tuğkan hesabı ödemek istedi ama beklettim."dedi Karmen aceleyle Yakup'un koluna girerken.
"Neticede sizi ben davet ettim ve herkese Alman hesabı dedik. Zengin olabilir ama hesap ödemesini istemedim..."Karmen utangaç bir tavırla dudak ısırdı usulca.
"Sormayı unuttum ,sen bu gece baya içtin de...ödeyecek paran var mı?"Karmen yanlış bir şey söylemiş gibi hissedip utançla düzeltme gereği hissetti.
"Yani yanlış anlama ,eksiğin varsa ben tamamlarım benim yüzümden geldin sonuçta bugün böyle pahalı bir yere ve..."Yakup ufak çaplı bir kahkaha savururken.
"Bebeğim."diye fısıldadı.
"Bundan sonra her hesap benden...."
Yakup kikirdarken "Alman değil Yakup hesabı ulan...Artık menüye bakıp kalkmak zorunda değiliz. Anlıyor musun Karmen ? ""Yakup sen fazla içtin."dedi Karmen kaş çatıp.
"Seni ailene bırakalım,biz de gelelim yalnız gitme ve....""Karmen..."dedi Yakup sırıtırken.
"Ben taksiyle döneceğim. Adil'in amcasının sikik Tofaş'ı ile değil...""Yakup."dedi Karmen yanakları kızarırken.
"Yanımda o kadar yok bir arada döneceğiz diye taksi parası almadım annemlerden.""Ben öderim..."diye fısıldadı Yakup kikirtiyla.
Adisyon için bekleyen kalabalığın üzerine yürürken cüzdanını sıkıca kavradı ve hayatında ilk defa içine dolan özgüvenle birlikte "Hepsi."dedi Yakup koltukaltları kabararak.
"Adisyonu buradan kapat."Cüzdanı açtı.
İçinden Ziraat hesabı olan kartı almak üzere...
Lakin İş ve Bonus kartları yanındaydı ve içinde yüz lira zorlasan çıkmayacak kartlardı.
Yakup kartı cüzdanın içerisinde ararken telaşla bulanan kafasıyla dengede zor duruyordu.Annesinin verdiği nakit haricinde hiç bir şey yoktu.
Zira hayranının ona yolladığı para Ziraat kartındaydı ve kartı evde bırakmıştı.
"Onun kusuruna bakmayın."dedi Karmen utanarak kendi cüzdanına yapışırken.
"T-Toplam ne kadar buradan alın...""İki bin dokuz yüz."dedi adam alayla kızı süzerken.
Adil aceleyle kartlarının bakiyesini bakmak üzere mobili açsa da Tuğkan göz devirip soğuk bir biçimde uzattı bir tomar nakit parayı."Bekletilmeyi sevmem."dedi Tuğkan'ın soğuk sesi ile adamın alaylı bakışını söndürürken.
"Fişi alayım.""Tuğkan ödemek zorunda değ..."dedi Karmen partinin esas kızı olmanın utancıyla birlikte ezilirken.
Bu kadar hesap geleceğini tahmin dahi edememişlerdi zira."Sana..."dedi Yakup hıçkırırken. "...eve gidince...
Burnunu çekip devam etti.
"Hesabını yolla da atayım karttan...""Ödendi say."dedi Tuğkan sinirle.
"Bu gece mekan sahibi tarafından dövülmemen şerefine...""En az senin kadar var param."dedi Yakup alayla.
"Eminim,vardır." dedi Tuğkan gözlerini kısıp soğukca bir tavırla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."