Uyandığında deri kıyafetleri çoktan üzerinden çıkmıştı. Bedeni pamuk kadar yumuşak yorgana sarılıyken hissettiği tek şey deliğindeki korkunç ağrı,sancı ve sızıydı. Sanki oraya acı biber dökmüşler,üzerine de mentos ve kola karışımı yapmışlar gibi bir sızlama hissiydi. Beli ve bacakları o kadar çok ağrıyordu ki Yakup bedeninin ağrısından sert bir inleme ile gözünü açmıştı. Manzaralı odanın içine güneş ışığı dans ederek giriyordu,karanlık yoktu. Sabah olmuştu.
Yanındaki adamın kokusu yatağa sinse de adamın kendisi etrafta yoktu. Yakup doğrulmaya çabalasa da bel ve kalça ağrısından dolayı yüzünü ekşitmiş,yana bedenini savurmuş ve yastığa yüzünü gömmüştü. Onun duşta olduğunu varsayıyordu. Göz bandı da yoktu lateks kıyafetleri de yoktu. Yalnızca kendi kıyafetleri odanın köşesine konmuş vaziyette duruyordu. Yakup hevesle ve merakla yatakta yan dönse de hareket edişi onu cidden zorluyordu. Bedenini zorlamış,doğrulmuştu. Çıplak bedeninde ısırık izleri hala tazeydi ve çarşaf da ıslak sayılırdı. Kokusu buram buram gece seviştiği gizemli hiçliği anımsatıyordu ve aklına o anlar düştükçe daha da fazla haz alıyordu.
Onun olmuştu.
Ne olduklarını bilmiyordu. Biz şimdi neyiz diye muhabbete girmemek,ona hesap sormamak için zor duruyordu. Bu oyunu bitirmek istemiyordu,pes eden olmak istemiyordu. Onu bulan kişi olacaktı tıpkı korsanların define bulma olayına benzetiyordu bu durumu. O da gömüsünü bulacaktı ve kazanan olabilecekti. Şu şekilde ise sadece kovalayan gibi hissedebiliyordu. Zira içten içe sabah onun yüzünü görebilmeyi umut etmişti. Seviştiği adamın gözlerini merak ediyordu, neye benzediğini de. Kim olduğu aklında bir köşeyi durmaksızın kemiriyordu ve nefessiz kalmasına neden oluyordu.
Bu nedenle bu oyunu ilk bitiren asla o olmayacaktı. Başlatan o olmadığı gibi!
Yana döndüğünde ise "biz neyiz?" cevabı ağzına tıkılmış gibi hissediyordu. Komodinin üzeri deste deste Eurolarla doluydu. O denli para vardı ki çoğu sığmamış,çekmecelerin içinden yerlere saçılmıştı. İki devasa komodinde Euro desteleriyle doluydu,çekmece bile kapanmamış askıda vaziyette sallanıyordu.Bunlarla tüm ay yiyip içip gezmeyi bırak,üstüne bir de motor alabilirdi. Onu da bırak tüm istediklerine sahip olabilirdi.
"Paran komodinin üzerinde he.."dedi Yakup sulanan gözleriyle. "Sikiş sonrasında fahişelere ücret ödemesi."
Telefonu eline aldığında da o denli sert bir çıkış yapmıştı ki hırsından yastığı dişlemişti. Onuru cidden incinmişti,tam anlamıyla bir fahişe gibi hissediyordu kendini. Otel odasında,baş ucunda komodin parasıyla uyanan çırılçıplak sefil bir fahişe!
"Paran komodinin üzerinde diye not bırakmayı unutmuşsun. Bir dahaki sefere sikiş hizmeti istersen bana hatırlat da orospu olduğumu bilerek geleyim. Gizemli kalmak istiyorsun diye otel odasında sikişmeyi kabul ettim de komodin üzerinde para bulmak iğrenç hissettirdi."
"Jakuzi içinde de var."
Şaka gibi bir cevaptı ve Yakup sinirinden delirecek gibi hissediyordu. Oda içerisindeki jakuzide de desteler bulduğunda Yakup alaylı bir kahkaha koyvermiş,sızlayan kalçalarını ovalamıştı.
Siktir. Ateşli bir sevişme sonrasında yatakta oynaşarak ,sonra tüm günü tembelce birlikte geçirerek pineklemek isterdi. Belki ona kahvaltı falan hazırlardı ve...
Yakup yatağın içine oturup hıçkırırken iç çekti.
"Umut verip hiç aramadığım kızlar gibi kek çırpıp gideceğim yanına! Ne hale getirdi beni amcık!"
O da sinemada yiyiştiği kızları dolmuşa bıraktıktan sonra tanımamazlığa gelirdi.
"Güzelim,birazdan kahvaltı servisi gelecek odana. Üzerine bir şey çek."
"Doğru,fahişen iyi beslenmezse performans gösterisi yapamaz sana. Komodin üzerinde paranın hakkını vermek gerek..."
"Adı üstünde,benim fahişem."
"Seni sikeyim."
"Sevgilin olmamı istiyorsan,söylemem yeterli. Aklından çıkmadığımı kabul et."
"Elimi de bağlasan ağzımı da oyalasan seni bulacağım ve hayır,sevgilim olmanla ilgilenmiyorum. Daha çok bu paraları sevgililerimle ezmeyi düşünüyorum."
" Diyorsun :) Kim yaklaşabilecekmiş yanına?"
"Akşam üzeri gay bar bulacağım madem kızlarda konsantrasyon kaybı yaşıyorum o halde...ben de gözlerinin içine bakarak boşalacağım aşıklar bulayım."
"Yapabiliyorsan,buyur. Sahne senin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."