Hikayeler

13.9K 683 182
                                    

Mutfak masasında kahve fincanı kapatan kız sabırsız bir biçimde sigarasından bir nefes verirken "Olacak olacak.."diye mırıldanıyordu.
"Birazdan tercihler açıklanacak ve bilim yuvası olarak kahve falı ile mi avunuyorsun?"diye yanıtladı Yakup alayla.

"İnanma ama falsız da kalma."diye mırıldandı Karmen hırsla.
"Falaadin'e salacağım."

"Donumu ve çoraplarımı atınca da yorumluyor o uygulama çok kasma bence reis."diye mırıldandı ve Instagram storylerini gezerken her birini bir saniyede atlayarak bezgince nefes verdi oğlan.

"O ne ?"dedi Karmen ışıldayan gözlere.
"iPhone Pro Max...13 mü o?"

"Ha.."dedi Yakup sırıtıp.
"Satıyım mı sana?"

"Dur ya ?" dedi kız lila rengi ojeli tırnaklarıyla Yakup'un eline uzanırken.
"Sen bunun için yaz tatilini çalışarak geçirmeyecek miydin? Hani meteliğe kurşun atıyordun?"

"Yorma bayan."diye mırıldandı Yakup telefonu geri çekerken.
"Aldık işte."

"Ama nasıl?"

"Babam..."diye başladı Yakup derin bir nefesle.
"Kenarda birikmişi varmış ,annem de biraz katmış üstüne. Sürpriz yapmak istemişler işte."

Karmen tek kaşını havaya kaldırıp elalarını kısarken "Senin baban eski toprak bir elektrik ustası. Annen de yıllarca tek maaşla ay sonu getirme uzmanı ve zengin bir ailenin çocuğuna bakıcılık yapan eski ev hanımı. Sence ben bunu yer miyim ?" ve ekledi kız.
"Adil ile tefeciye borç meselesine girmemiş olduğunu varsayıyorum.."

"Yok kız."dedi Yakup sıkkınca.
"Çin malı bu replika. İnternetten aldım kaçak. Format attırdım gerçeğinden farkı yok işte.Bok sürmemek için anam babam aldı diyorum. Maksat şeklimiz olsun sana."

"Ha."dedi Karmen merakla.
"Bunlar uçağa binerken falan sıkıntı çıkarmıyor muydu? Bir sene içinde siliniyor programlar falan muhabbeti..."

"Baksana tercihlerine. Açıklanmıştır belki."diye mırıldandı Yakup sıkkın bir nefesle.

Karmen'i severdi.
Ama bazen sorgu sual fazla oluyordu. Annesinin peşi sıra o da eve gelmişti. Sanırım erkek arkadaşları bu yüzden daha çok seviyordu çünkü "Cinayet işledim."dese "Ha iyi bari nere gömdün?"cevabı alacak kadar gamsızlardı.

Kız arkadaşlar ise daha detaycı ,ince eleyen sık dokuyan bir yapıya sahipti.
Gerçi Esra da bir kızdı.
Ama muhtemelen Karmen'in yüzde biri kadar önemsemezdi.
"Hayırlı olsun kanka."der ve geçerdi.
Kızın soru bombardımanı Falaadin'den gelen bir bildirimle son bulmuştu.
Karmen iri gözlerle atmasyon mesajı okumak üzere telefona gömülürken dudak ısıran Yakup , İnstagram'dan gelen mesaja göz gezdirdi.

"Kargon teslim edilmiş. Senin aldığını umuyorum."

Yakup : Aslında annem...

"Hadi ya,şüphe çekmiş olsa gerek."

Yakup : Atlattım ama cidden bunu yaptığına inanmıyorum

"Gülümsemeni görmek isterdim."

Yakup : daha ziyade far tutulmuş tavşan gibi kaldım ama neyse.

Yakup : yani tesekkurler ama

Yakup : ben sana bunu yaz sonu öderim

Yakup : zaten alacaktım

"eminim alırdın ,lüzum yok,sadece hediye."

Yakup: fazla pahalı bir hediye

"Daha güzellerini hak ediyorsun."

Yakup : hak edecek bir şey yapmadım ve hak edecek hiç bir şey yapmadan telefon almak bana biraz garip hissettiriyor

"Beni mutlu ediyorsun."

Yakup : Bir şey yapmıyorum ki?

"İnan bana neler yaptığını kendin de bilmiyorsun güzelim. Var olman yetiyor."

Yakup : Birileri duymaz dimi? Bu hediye mevzunu. Zaten açıklayana dek canım çıktı.

"Sadece sen ve ben."

"Yakup!"diye fırladı kız yerinden boynuna atlarken.
"Yıldız Teknik Üniversitesi , Makine Mühendisliği !"

"Hobbaaa."dedi Yakup kızı kucaklarken.
"Ne ısmarliyo bize mühendis hanım?"

"Ne isterseniz !"dedi kız sevinçle ve nefesini tutarken.
"Ben..Annemlere haber veriyim gidip ! Akşam yemeğini bekleyemem. Büroya gidiyorum hemen şimdi."

"Dur ben de geleyim."dedi Yakup tembelce.
"Annemi alacağım ben de akşam. Oraya geçerim."

"Yalıya mı?"

"He. Evet. Saray yavrusuna."diye mırıldandı Yakup göz devirirken.
"Gelsene sen de. Annem çok sevinir."

"Adımı hala Macır kız olarak telafuz etmesi ve Karemen demesi kaç puan?"
Kız çantasını boynuna dolarken dudak ısırıp ekseninde bir tur döndü.
"Akşam ailemle yemek yerim,yarın bunu kutlayalım ! Yarın akşam beraber bir şeyler yapalım sen,ben ,Adil,Esra ve Tuğk.."

"Tuğkan mı?"dedi Yakup göz devirip.
"Hala o egoist herif mi ,salak mısın Cemile ?"

Babetlerini ayağına geçiren kız kumral saçlarını tepede toplarken bir an duraksayıp kıstı alacalı gözlerini.
"Yakup,şu sapığı engelledin mi sahi sen ? Dün başından savdın dediklerimi ama..."

"Tabi ki de engelledim Karmen ya."diye yanıtladı alayla Yakup.
"Sanaldan her yazana cevap versek ciddiye alıp..."

"Bilmiyorum."dedi Karmen burun kıvırıp.
"Başka hesap açıp gelebilir. Engelle yine. Neyine güveniyorsa, parayla senin aklını karıştırabileceğini sanıyor küstah ! O tarz aşağı düzey sitelerde senin ne işin olacaksa. Şakası bile tiksinç."

"İşim olmaz."diye yanıtladı Yakup sertçe.
Oysa telefonuna gelen bildirim sesi ile heyecandan ensesi ter atmıştı. Karmen'in şerrine uğramak istemiyordu hiç.
"Sanaldan gelecek ilgiye ihtiyacım yok. Hiç işim olmaz."diye sırıttı Yakup.

OnlyfansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin