Zengin Bebesi Tuğkan

4.2K 308 59
                                    

Yakup : O sen miydin ?

Tuğkan : Ne anlatıyorsun.

Yakup : Aptalı oynama,biliyorsun en başından beri. O sensin değil mi ?

Tuğkan : Yakup,sikik partine geri dön tamam mı ? Karmen'i eve bıraktım  ama seni görmek istemiyor. İyi ve güvende ,bunu bil yeter. Sana fazla bile.

Yakup : Tabi ya.

Yakup : En başından beri en yakın arkadaşımla yakın olarak nereye gittiğimi ne yaptığımı biliyordun. Ne yedik ne içtik hangi mekandayız Karmen bir bir ötüyordu sana.

Yakup : Hassiktir. Ben de seni eli uzun mafya babası gibi bir şey sanıyordum meğerse en yakın arkadaşımla arkadaş olarak benim hakkımda haberleri alıyormuşsun.

Tuğkan : ?

Yakup : Bunca zamandır yüzyüzeyiz,her adımımı biliyorsun. Hakkımda her şeyi Karmen biliyo sende benim hakkımda bildiğin her şeyi ondan öğreniyorsun işte. Ben de tam bir aptalım.

Yakup : Yanıma gelirken parfüm değiştirdiğin için anlamamışım.

Yakup : Hediyeler,paralar...Senin ne kadar tuzu kuru olduğunu unutuyorum reis ya. Neden bu kadar fare kedi oyunu oynadın ben de imkansız bir tipsin diye tribe girdim.

Tuğkan : Daha açık ol.

Yakup : Her gece kendimi parmaklarken bana video attırıp,çıplak fotoğraflarım için servet ödeyen bir adama göre fazla "iplemez" görünüyordun valla ne yalan söyleyeyim.

Yakup : Bir an cidden kıza yanıksın da onda yakınsın sanıyordum.

Yakup : Fotoğraflarıma para ödemek yerine gelip bana yakınlaşsaydın ya.

Tuğkan : Senin kendini "parmakladığın" videoları izleyen adam ben değilim. Senden çıplak fotoğraflarını da istemedim ya da ödemedim.

Yakup : Off,asidi kaçmış kolaya döndü bu olay artık. Tamam buldum seni,daha neden uzatıyorsun ki ?

Tuğkan : Senin ne kadar güzel olduğunu konuşmak  için Karmen ile yakın olduğumuz doğru. Ve sana nasıl adım atabileceğimi bilmediğim için Karmen'e sürekli senden bahsettiğimde doğru. Kaçta yatıp kaçta kalktığını ,en sevdiğin yemeği ya da nerelerde takıldığını da soruyorum doğru. Çünkü bir kaç saniye görüp gitmek bile benim için yeterli geliyordu.

Tuğkan : Nasıl bir seviyede olduğunu bilmiyordum.

Tuğkan : Daha fazla sana abayı yakmadan kumaşını belli ettiğin için sağol.

Tuğkan : Çıplak hallerine para ödemiyorum.

Yakup : Yani..

Tuğkan : Başkalarına sanal bir fahişe olduğundan bahsetmem merak etme.

Tuğkan : Ne de olsa bir zamanlar "hayranlık duyduğum" biriydin. Düşman gibi diyaloga girmeden nasıl yaklaşırım sana diyordum.

Tuğkan : Bir kaç dolar için bu kadar çabaya girmem zavallıca.

Yakup : Yo,ben sadece test etmek için dedim.

Tuğkan : Aradığın adam değilim belli ki sen de benim sandığım oğlan değilmişsin.

OnlyfansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin