Hazır mısın bebeğim ?
Yakup dudaklarını dişleyip heyecanla kapattı gözlerini. Kapısının kilitli olup olmadığına dair kontrol sağladıktan hemen sonra yatağa yeniden uzandı.
"Bunu sana sormalıyım"diye fısıldadı alayla.Kendi yansıması görünen kameraya bakıp devam etti. " Hayatında görebileceğin en güzel sahnelere hazır mısın?"
Tek yaptığım uzanıp kamerayı açmanı beklemek
Beklemeyi sevmem.
Bekletilmeyi de.
Hızlı ol
Yakup nefesini tutmuş ve yavaşça kazağının eteklerini sıyırmıştı. "Pekala sert adam.Açıyorum o zaman hazırsan."
"Bacaklarını gösterBileklerini okşa."
Yakup usulca pantolonun belini sıyırırken gülmesini bastırdı. Dudaklarını dişledi ve kıkırtısını yavaşça kendi içerisinde bastırdı . "Nasıl okşayayım."diye fısıldadı .
"Yavaş yavaş mı sert mi? Nasıl istersin."
İstemsizce gerilmişti zira kendi sesi o kadar titrekti ki şuan yanında olmayan bir adamın hayali varlığıyla sarsılabiliyordu. Bu adamın sesini dahi duymadan nasıl oluyordu da kelimelerinin tesiri altında bu denli kolay halde şekil alabiliyordu ?
"Tırnak ucunla...
Sırtımda da böyle görmek istiyorum bir gün."
Yakup kendi ayak bileklerini tırnak uçlarıyla keşfe çıkarken kendi tenindeki hisle birlikte kıkırdadı. "Huylanıyorum."
"Ne güzel gülüyorsun
Siktirrr..."
"Ağlayacağım."dedi Yakup hırsla. Kendi bacaklarını tırnak uçlarıyla hafifçe çizerken başını geriye doğru savurdu. "Etkiliyor."
"Altımda mı ağlayacaksın ?Kucakta mı?"
"Sadece birini mi seçmeliyim? Hepsi olamaz mı ?" Yakup fısıltıyla kameraya doğru eğilip kıkırdamıştı.
"Bacaklarını ayırsana
Arkanı dön.""Nasıl ?Böyle mi?" Yakup bacaklarını iki yana ayırıp hafifçe arkasını dönerken arkası olduğu gibi kameraya dönüktü. Yüzünü gizlemek daha güvende hissettiriyordu fakat onun ne yazdığını bilmeye o kadar merak duyuyordu ki durmaksızın omuz üzerinden bakışlarla ekranı süzme ihtiyacı da hissediyordu.
"Akıllı bebek
Elinle ayır.."
"Soğuk."diye mırıldandı Yakup kendi parmak uçlarıyla irkilirken. "Siktir,dokunmak istiyorum."
"Hayır,dokunamazsın."
"İstiyorum!"diye mırıldandı oğlan. Hırsla kendi soğuk parmak uçlarının teninde kaymasına izin verdi.
"Benim o. İzin yok."
"Siktir dokunmak yasak ama dokunmak istiyorum!" Yakup kaşlarını çatmış, "o" biçimli dudaklarıyla genizden bir inilti koyvermişti.Kalçaları her nefes alış verişinde oynuyordu,kasılıp gevşeyen girişi iyiden iyiye kameranın odağındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."