Ona gelecekteki hedeflerini biri ciddi manada sormuş olsa Yakup'un sıralayacağı bazı şeyler olurdu. Misal Dan Bilzerian tarzı zengin bir adam olmak ,yat dolusu kızla takılmak ve viski içerken yaşlılıktan geberip gitmek bu kariyer planları arasında yer alabilirdi. Ya da bunun gibi herhangi bir para ve cinsellik içeren gelecek hayali sıralayabilirdi.Lakin üzerine ikinci bir deri gibi yapışmış,oldukça seksi lateksleri bir yabancı için giyinmek bunlar arasında yer alan bir hedef değildi. Şimdi olduğu pozisyon ise tam olarak buydu.
Deri kıyafet tüm vücudunu sarsa da meme uçlarını açıkta bırakacak çentiklere sahipti. Meme uçları transparan dantellere sahipken deri olduğu gibi bedenine yapışmıştı. Ayrıca kıyafetin alt kısmı bütünüyle bacaklarını sarıyor olsa da erkekliği ve kalçaları deri kumaşın dışına taşan bir çıplaklığa sahipti. Sadece cinsel haz yaşayacak bölgeleri ve yüzü açıktaydı. Ona en çok zevk sağlayacak noktaları elbisenin fantazyasına açık olabilecek şekilde tasarlanmıştı.Aynada kendi yansımasına bakmak bile kendine yükselmesine neden oluyordu ve aynaya bakarak kendine bakarak tatmin olabilecek kadar etkilenmişti. Aslında kendinden ne kadar etkilense de içten içe adamı etkilemek geçiyordu içinden. Adamın kim olduğunu dahi bilmiyordu lakin bu elbiseyi ona alırken ona ne kadar yakışacağını hayal ettiyse bunun çarpı bin mislinde bir hayranlık ve belki de arzu kaynağı olmayı hedefliyordu.
Kesinlikle aynadaki dar ve çıplak hallerine biraz daha bakınırsa Yakup istemsizce kendisiyle oynamaya başlayabilir ve adama gerek duymadan bu boy aynasının karşısında kendisine yükselmeye devam edebilirdi.Telefonundaki mesaja göz attığında heyecandan ellerinin uyuştuğunu hissediyordu. Siktir,belki de heyecandan değildi bu denli sıkı bir kıyafeti ilk defa giymektendi.
Kınadığı ve hor gördüğü her şeyin karmasını yaşıyordu. Ona yeni kıyafetlerini heyecanla atan kızlara attığı görüldüler gibi hissediyordu. Şimdi kendisi bu kıyafetle binlerce selfie yedeklemeyi ve boş bulundukları vakit adamın aklına girmek için alelade bir biçimde bunlardan atmayı hedefliyordu.O işteyken ona atılacak kareler olursa adam işi gücü bırakıp yalnızca onu düşlemeye başlayabilirdi. Ya da Yakup'u umursamadan geçirdiği gecelerden birinde Yakup bu halde bir fotoğraf atsa uykularını kaçırmak belki de uykularında da rüyalarını süsleyen bedene sahip olmak isteyecekti.
Böylece Yakup bir zamanlar peşinden koştuğu için "çantada keklik" gördüğü tüm ilişkilerindeki "keklik" haline geldiğini hissediyordu.
Tek istediği ondan gelecek bir kaç mesaj ve ilgi için kırk takla atmaktı. Bunun tek nedeni para değildi. Paradan da bağımsızdı. Hayatı boyunca ilk defa peşinde koşmuyor,kendisini gizleyerek peşinden koşturuyordu. Yakup'un aklına girmeyeceği varsa kalıcı etki bırakmasına neden oluyordu zira yazdığı her an daha fazla yazmasını istiyordu. Yazmadığı her anda ise Yakup daha fazla yazması için içten içe dua eder hale geliyordu.
"Bir parçayı unuttun."
"Hangisini ?"
"Küçük ama hoş bir detay."
"Deri göz bandı mı ? Ama seni göremem."
"Beni tanı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."