Konuma ilerlediğinde ürpermemiş değildi.
Yarı alkolün verdiği bilinçsizlikle birlikte sırıttı.
Ne yani ilkokul veletleri gibi çocuk parkında mı buluşacaklardı şimdi ?
Komikti zira Yakup kendisinden büyük birinin bu kadar çocuksulaşacağını tahmin edemezdi.
Bu oldukça komik olurdu.
Oyun parkı sessizdi.
Gece karanlıkta kimseler yoktu. Belediyenin spor aletleri,oyun parkı üzerindeki graffitiler ve duvar yazıları vardı sadece."Salıncaklardan birinde kutu var. Kutuyu al."
Yakup bir kahkaha koyverdi "Hadi ya ilk buluşmada cebinde karanfille gelirsin sandım belki Üsküdar'a giderken yağmur da yağmaya başladı. Sana mendil atardım cilve için."
Ancak hediyeyi o kadar merak ediyordu ki mavi salıncağa tez adımlarla ilerliyor,kalbi yerinden çıkacak gibi hissetmekten kendini alıkoyamıyordu.Beyaz kutu üzerindeki kırmızı kurdeleli paketi almak üzere eğildi.
Yakup hızlı bir şekilde paketi avuçlarken bildirim mesajla yerinden sıçradı."Bu senin güzelim. İçine bak."
Yakup telaşla paketi açarken bir yandan da heyecandan karnı ağrıyordu.
Kendisi neredeydi.
Buralarda bir yerlerde olmalıydı.
Yakup salak gibi heveslisi görünmemeye,kendini ağırdan satmaya odaklanmıştı.
Umrumda değil dercesine omuz silkse de heyecandan kurdeleyi bile yarım yamalak açmıştı.
Kurdelesi kırmızıydı ve ayak dibine düşmüştü.Paketin içerisindekiler Yakup'u mosmor edecek kadar ateşliydi.
Deri bir tayt,deriden göz bandı ve ağızlık.
Yakup utançla paketi süzerken telefonuna gelen mesajla çabucak kendini topladı."Eğlence istiyordun ,hazır mısın ?"
"Hani gerçekte karşıma asla çıkmayacaktın. Bunları giyip kuru kuru kamera açmamı isteyeceksen boşa yol geldim demektir."
"Bebeğim,paketin hepsine bakmamışsın."
Paketin alt kısmında ince bir el yazısıyla italik biçimde konum yazıyordu.
Bir otel adıydı.
Otelin kral suiti.
En yüksekte,en tepede...Yakup "O-Otel olmaz."diye mırıldandı.
Sanki otele gizli saklı iş yapan,ne bileyim şeyler çağırılırdı.Şeyler...
"Fahişe muamelesi ha?"yazdı Yakup alayla.
"Evime gelirsen bir daha çıkamazsın sonra ben kıskanç bir adam olurum."
"Ya biri görürse?"diye mırıldanmıştı Yakup kendi kendine.
"Siktir...""Gözlerin kapalı olacak,beni görmeyeceksin ama hissedeceksin.
Sen ve ben. Bir saat sonra otelde.""Yanlış hissettiriyor."diye mırıldandı Yakup.
Yanıt olarak yazıp yollasa da bir yandan da korkak gibi hissediyordu
Meydan okuyan ve geleceğim diyen kendisiydi.Yakup bir küfür savurdu kahretsin adam zihnini okuyordu.
"Bir gün sevgilim olacaksın ,yeterince hazır hissettiğinde.
O zamana kadar gözlerini açma çünkü gözlerimin içine uzun uzun bakarsan o zaman seni kimseyle paylaşamam. Arkadaşların,ailen... tüm zamanın benim olsun isterim.""Ya göz bandını açarsam ve bu gece senin kim olduğunu görürsem."
"O zaman hep benim olmayı göze alırsın demektir.
İstersen gözlerin açık gel Yakup.
Ama ben sıkıldım diye arkanı dönüp gideceğin bir ilişki değil bu.""Gözlerim kapalı gibi yapıp kim olduğunu görürsem de görmezden gelirsem peki...."
"O zaman bul beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."