"Anne."dedi Yakup hıçkırırken. "Anne,bana bak."
Annesi her şeyden habersiz akşam üzeri haberlerini izliyor,bir yandan da tatlı için ceviz kıymakla meşgul oluyordu. Bu akşam kabak tatlısı vardı ve bu en sevdiği tatlılardan biriydi. Özellikle annesi kaymak ve pekmez dökünce tadından yenmezdi.Şayet Yakup'un ağzında tat veya his kalmış olsa bu his mümkün olabilirdi.
"Yakup."dedi annesi telaşla. "Hasta mısın annecim ?"
"Anne,Durmuş Bey'lere gideceğim."dedi Yakup annesinin telefonunda bildirim var mı diye titrek elleriyle tekrar kontrol etmişti. Boşluğa bakan kırmızı gözlerini annesinden kaçırdı. Kadın oğlunun ses tonundan dahi bir şeylerin yanlış gittiğini fark ediyor olsa da üstüne gitmek istemiyordu. Yakup'un sürekli kız arkadaşları oluyordu genelde umursamazca onları terk etse de bazen uzun vadeli tartışmalarla birlikte sinir küpü olabiliyordu. Kadın kendi telefonunu almak üzere elini uzatsa da Yakup ateş varmış gibi ellerini aniden annesinin telefonunun önünde sabitlemişti.
Neyse ki ona dair hiç bir bildirim bulunmuyordu.
"Durmuş Bey yazlığa gideceğim neyim diyordu ama."dedi kadın göz kırpıştırıp. "Arasaydın bir oğlum."
"Yolumun üzeri ,uğrarım."
Telaştan birbirine dolaşan eli ayağı titriyordu. Portmantoda kendi için yeni aldığı montlardan birini üzerine telaşla geçirirken gözleri sulanıyordu. Bunu nasıl inkar edeceğini de bu durumu nasıl aşacağını da bilmiyordu. Fotoğraflara dair tek avantajı en ince ayrıntısına dek belli olmamasıydı. Genelde kendi yüzü omuz üzerinde belli oluyordu ya da yüz hatlarıyla belli oluyordu. Yakup telaşla evden ayrıldığında çoğu fotoğrafta karanlıkta da olsa kendi yüzü belli olan fotoğraflara hırsla bakıyordu.
Görüldüleri kapatmıştı.
Son görülmeyi de kapatmıştı.
Mesajların her birini okunmadı olarak işaretlemişti ve derin bir nefes almıştı.
Ona mesaj atan kişilere cevap vermeyecek ve aklına daha zekice bir şeyler gelene dek susacak kadar sabırlı olması gerekiyordu. İnkar etmek bir şeyi değiştirmeyecekti. Kabullenmek ise her şeyi boka çevirecekti.
Yakup'un sağlam bir avukata ihtiyacı vardı ve bunu yapmak için ihtiyacı olan şey Durmuş Bey'in yardımıydı. Tam sebebini ona söylemeyecekti lakin avukat ordusu yığabilirdi. İşleri vardı ve düzenli olarak hukuki danışmanlık aldığı insanlar da mevcuttu.
Durmuş Bey ,Yakup'u öz oğlu yerine koyardı. Hatta şakayla karışık olarak ona sürekli "Kızım doğmasaydı tüm mirasım sanaydı!"diyerek iltifatlar dahi ederdi. Yakup'u şikayet eden annesine dahi oğlanı savunurdu. Onun şimdi aklı yerinde olmayan genç ve havai biri olsa da ileride pırıl pırıl istikrarlı bir adam olacağına dair kesin çıkarımları vardı. Ve sonucu ne olursa olsun eğitim alanında da kariyer alanında da her zaman yanında olacağını her zaman belirtmekten geri durmuyordu bu adam. İlla ki avukat ve hukuki danışmanlık hususunda da yardımcı olabilirdi.
En azından Yakup öyle umut ediyordu. Taksi adamın villasının önünde durduğunda güvenlik klubesine doğru hızla adımlamıştı. Bugün şoförlerin hiç biri yoktu. Hizmetliler de evde değildi.
"Siktir."dedi Yakup titrek bir nefesle. "Cidden eşi ve çocuğuyla tatilde olmalı."
Bütün personele izin vermişti ve burada mevcut değildi.Meyra Hanım ya da Naz Bebek annesini bile almadan gittiğine göre epey uzun bir tatil olacaktı anlaşılan. Yakup bir küfür savurmuştu lakin Durmuş Bey'in sürekli seyahat etmeyi tercih ettiği aracı hala garajda duruyordu. Başını bahçeye doğru uzattığında garajda kendi aracını park eden Ersin Bey ile karşılaşmıştı.
"Ersin Abi!"diye gürledi oğlan telaşla. "Durmuş Bey evdeler mi ?"
"Havuz kenarında kahve içiyorlar.Buyursana. Bir sorun mu var Yakup ,hayrola akşam akşam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onlyfans
Romance"Yani sadece bir kaç fotoğrafımı sana atmam için binlerce dolar mı? Yanlış mı anladım." "Sadece bir kaç fotoğraf ve ne istersen o bebeğim." diye yanıtladı karşısındaki adam. Ve ekledi. "Sadece bana özel fotoğraflar."